Wednesday, May 7, 2014

R.I.N.D. you !

Assalamualaikum =)

Bismillah .

Susahkan bila ada orang yang selalu anggap diri dia semua je betul ,
asyik nampak kesalahan  orang je =)
orang macam ni nak lawan pon tak guna ,
satgi kita pulak nampak seperti orang yang sel sel otak dia tak berhubung.
hahaha.
so chill sudah  dan senyum je ! Ia kan saja ~
dia kan selalu betul . Eh ?
kekadang benda yang kita tak buat pon dikatakan buat .
nak kata kita lupa , TAK !
oh, mungkinlah, dia je yang ingat ! kita kan pelupa ~
Ia kan saja jugak!
bhahaha!
Haru lahh kalau asyik IA kan saja ye dak ?
tak pe, janji dia puas hati. diakan selalu betul ?
kuikui.
maaf, topik lari 360 degree .
masa untuk rotate kembali =)

Meronta-ronta hati ni rindukan orang disana .
Pelik juga rasa rindu lain macam .
nak kata tak jumpa, dah jumpa .
nak kata tak dengar suara, selalu je dengar.
tapi rindu tetap rindu . 
ye, saya rindu semuanya .

kenapa tiba-tiba jadi rindu ?
perasaan tu kan hadir dengan izin Allah :')
ye, saya rindu .
saya rasa macam nak luangkan masa ,
bersama .
tapi .................................
Assalamualaikum =)

#bersihkan hati , saya Ok saya dah besar. haha ! Kbai.



No comments: