Tuesday, May 22, 2012

Nice DATE !

Assalamualaikum :)
There are seriously "NICE DATE"  laa. eh , wait , DATE i mean here not "dating" but TARIKH lerr!hewhew . dengan sapalah guwa nak deting kan . hikhik . okay , back to the topic , I think there are a realy nice date to me . huh -.-

23 May : JPJ TEST ! (ya ALLAH, bantu aku ;') )
26 May: INTERVIEW ( lagi lah cuak . first time kot .hewhew :'? )
29 May: RESULT PSPM ! ( semoga aku dan rakan rakan dapat result cemerlang ..AMIN )

see, selang tiga hari je kan setiap event yang aku kena hadapi. pheww, dahsyat sangat T_____T . bila habis getaq nak jpj , getaq nak intebiu pulak mai ,lepas habis getaq intebiu , getaq nak amek result pulak mai . jangan demam ketaq mai sudah laa  -________________- sobs ~ semoga segala urusan dipermudahkan olehNYA ..insyaALLAH..amin :')


who knows me , mesti tahu aku ni style darah gemuruh punya orang . so , oleh sebab itu akupun risau lah kalau gemuruh sangat nanti nak interview cemna kan :( so peeps.kalau anda pun style macam saya , jenih darah gemuruh  jom lah kita amal kan doa hilangkan darah gemuruh ni , insyaALLAH, semoga dipermudahkan olehNYA .

okaylah . nak sahur dulu . eh, Harini dah masuk bulan rejab kan ? jom puasa sesama :) okay byee !

assalamualaikum cinta <3  =p

 #kat store tempat keja pon sempat lagi kan ? haha. janji bukan dalam toilet =p

2 comments:

kocix! said...

smuge berjayye lah ye dgn event2 itu..hihi

Shafiqah Rashid said...

insyaALLAH :) Thnks kocix ! ;D