Monday, May 5, 2014

tolong pergi , PLEASE

Bismillah :') Assalamualaikum .


As a human being , aku tak dapat lari daripada perasaan benci atau tidak suka akan sesuatu . Yes , i know ! Tak baik membenci seseorang . But i cant bear with it anymore . day by day when i face that person , perasaan tu semakin menebal . Im try so hard to take away the feeling but perasaan tu makin menebal pulak. Sory my bad. Aku cuba buangkan sifat benci ni dekat dia, tapi bila aku nak buang, tetiba dia buat perangai dia tu , ya Allah, only Allah knows my feeling . yes I know nobody perfect . so do me . and i think the best way to avoid this feeling is by away from that person . hanya jumpa bila ada kerja . yes, that what i do =)


Ya Allah, maafkan aku . Aku tak dapat kawal perasaan aku  . aku tahu perangai aku pun bukan bagus sangat , bukan baik sangat . tapi dengan orang tu aku memang tak boleh kawal lagi .InsyaALLAH i will try my best to take away this feeling from myself . Thanks mak and you sebab selalu dengar my story and give me advise . Kalau tanggung sorang-sorang memang boleh jadi gila . Nauzubillah . Seriously i tell you, since first met aku dah tak selesa dengan perangai dia , I try avoid , tapi tak boleh . Mungkin ada sebab Allah temukan aku dengan dia . mungkin Allah uji tahap kesabaran aku dengan perangai manusia =') Stay strong Pkah =)


Okay lah, gudnite ! sebelum tido maafkan semua orang , InsyaALLAH. assalamualaikum.
Buat orang tu, saya mintak maaf . saya tak dapat tahan dengan perangai awak . InsyaALLAH saya akan cuba buang perasaan ni dan saya harap awak berubah to be a better person. Me too insyaALLAH .Kbai

No comments: