Saturday, July 5, 2014

dugaan tahun kedua :)

assalamualaikum :)
anybody here? krik krik ! haha. lama puleks tak jenguk blog sendiri . happy ramadhan uols :) dah dekat seminggu baru nk ucap.. haha! it doesnt a matter kot. dah dua minggu gua start cuti sem .


alhamdulillah, dah tamat semester 4 ! dah tamat tahun kedua yang penuh dengan dugaan dan cobaan. big thanks for those who are always be beside me during my ups and down. you know who you are =) thank you thank you. i praise Allah for sending you to me . alhamdulillah :)


masa semester satu tahun kedua , henfon s4 aku jatuh retak cermin sebab kawan aku terbagi jatuh. baru pakai almost four month macam tu kot dah rosak . allahu =( only allah knows my feeling . beli pakai duit sendiri atlast it end up just be like that . henfon tu letak tepi sebab dah tak boleh pakai.


semester kedua tahun dua , kereta aku pulak ditimpa kemalangan .  kereta tu baru je pakai almost 5-6 months jugak
la. ya allah, dugaan semua tu . tipu kalau aku tak sedih . tapi aku lagi sedih dengan sikap manusia . cuba ada ditempat aku , kau akan rasa apa yang aku rasa dan kau hanya mampu tersenyum je kalau kesabaran kau kuat ,siyesly :)


aku rela hilang barang yang aku sayang daripada kehilangan orang yang aku sayang . opsss, hashtag forever alone . haha. tetiba pulak masuk bab ni. kbai.  semoga awak bahagia . i pray for your happiness :) *iklan*


oke continue, abaikan perenggan jiwa kacau diatas , haha. daripada apa yang terjadi , aku dapat kenal la orang tu mcam mana, orang ni mcam mana . kuatkan hati! banyak pengajaran and pengalaman yang aku pelajari drpd semua ni . ada jugak org yang care and concern pasal aku tanya itu ini , ramai jugak yang tanya same question , but apa aku boleh jwab . senyum je la .

ada hidung , bau. ada mata, tengok. Ada telinga, dengar. ada otak , lu pikir la sendiri . tapi kekadang bukan tak pikir , saja2 buat tak pikir sebenarnya . mungkin  guna istilah "silent is the best answer " sowkay , ini dugaan untuk aku .


Allah xkan uji hambanya kalau hambanya tak mampu . kan ? aku redha dengan semua ni . aku mintak maaf dengan awak2 sekalian especially dak at31, rumate,housemate ,exco2 pmkh , dak2 kelas math and semua la , maaf salah silap dari hujung rambut hingga ke hujung kaki ye :) selamat hari raya . eh? haha. gud luck utk result final. hope all of us dapat result yang cemerlang , aminnn.


ohooo. anyway guwa rindu sangat dekat kereta gua . kereta gua still kat bengkel :( bila nak siap eh? tolong la siap before raya . aminnnnn. kbai



No comments: