Sunday, June 23, 2013

Money, I need you .

Hai assalamualaikum :)
Werr, I have nothing todo . Pity me . .kerja yang aku g tanya semua full. Apani? Jadik pembantu rumah yang berjaya lah macam ni. Alaaa, tadak duit le cemni. Sighh.

Me: ayah, bokmai kat adik rm5 sehari na..
Ayah: *buat-buat tak dengaq*
#sakit pulak hati kiterr. Huhu

Lunch time,
Ayah: Eja (my sis), maw bagi kat adik ikah sehari rm5?
Eja: ee, xmaw .
Ayah: xpala, eja bagi rm5 kat dia sehari, dia basuh baju kemas umah semua. Xmaw ka?haha*gelak*
Eja : xmaw , ikah ang p la keja ngan tett.
Ayah: tak peraya la adik ikah , dua majikan tolak dah, takmaw terima.

Werrrrr, tang mana aku nak gagau duit ni weyhh? Susah takda duit sendiri ni. Cadangan aku supaya ayah aku bagi elaun sehari rm5 ditolak mentah-mentah. Ouh, sadis gila hidup aku . T_____T haha. Ayah aku ckap kalau nak guna duit cakap je, tapi aku xmo cemtu. T aku mnx banyak t, dia hingaq plak. Haha. Sebab tu la aku mnx dia bg hari2. Bole aku kumpul, yedak? Bijak. Bijak. Hihi


So, cuti ni aku duduk umah jadi pembantu rumah je la. Tapi bagus jugak la. Aku boleh belaja memasak dengan mak aku. Haha. Sehari satu dish aku akan masak dgn bntuan mak aku la. Yg len mak aku masak. Haha. Maw setakat nak masak sayoq campoq tu lepas dah la. Ikan kukus dalam proses.maw kawin aku bagi laki aku makan sayoq cmpoq je hari2. Baru sihat yedak? Boleh tera tu? Hahaha. Nak jugak selit bab ni. Wuekss. Haha. Joking K? Kihkih


Hem, tak taw nak watpa bila lappy takdak. Layan novel metar. Ok lah. Babai, assalamualaikum . Maw ada keja kosong pm me. Gaji aku tak demand sangat atleast rm1k je . Boleh tera tu? Haha. Just kidding. Kbai :)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

ila said...

selamat bercuti..

gune kan mase cuti dengan sebaiknya.

misluvcoklat said...

thanks ila =)