Sunday, October 14, 2012

assignment week !

Assalamualaikum :)
memandangkan 23 October ni aku bakal pulang ke kampung halaman (gila poyo ayat. haha) so , aku kena siapkan assignment secepat mungkin. fuhhhh, dah la banyak giler assignment . wacana BM sampai 5 jurnal nak kena buat analisis. itu takdak hal sangat lah sebab only reading and etc etc kenss. but the big problem here yang membuatkan aku risau sangat ni adalah jahitan niiii. nak kena buat beg pulakk. minggu depan aku WAJIB siapkan , xmaw jadi mcm assignment 1 dahh , 3 malam aku tak tido. itu baru jahit basic derr, ni nak kena buat beg puleksss. gilo gilo. hikhik.



hopefully raya ni mak aku buat almond london. waaa, meleleh ayaq liuq habaq hang. lapaq sangat ni. hehe. oh, raya haji konfem banyak daging kena makan. tetiba takut kalau tak boleh kawal nafsu makan . haha. tapi kat sini aku tak payah kawal nafsu , cukup je lah dengan sifat malas untuk membeli makanan. haha. seriusly kat sini sehari sekali je makan nasi :(. so, istilah diet tu memang tak lah , istilah malas tu YA! haha. malas gila dowh nak pegi cafe. jauh nun di utara , aku ni dok selatan lepastu dok atas gunung pulak. haha. hiperbola ngatt . hikssss .tapi bagus jugak lah boleh lah jugak aku stabilkan bmi aku kan . tapi entah bila nak berjaya pun aku taktaw lah. haha.



bercakap pasal cuti ni , ha, mai sini cheq nak habaq kat hampa semua orang kampung. hehe. 23oct-3nov cheq berada di perlis . then balik mai TM seminggu lepastu insyaALLAH, balik perlis lagi sebab cuti seminggu lagi. haha. jeles dak jeles dak ? booo !okaylah, just nak lepas rindu kat blog je. ahad 21 oct ni birthday mak aku maybe aku ke johor tu pun if i get a permission from my parent lahh .sebab kawan aku kawennnn. wahh, bestnye kawin! haha. okay , bye :p



oldfriend, i do miss you alot . every night, i  read our past conversation . seriously, missing that time . huh -,- I just trust in ALLAH plan :) Allah knows the best . Kbai :'>

No comments: