Wednesday, August 8, 2012

krik krik


Assalamualaikum =)
Pagi tadi pergi ambik WPP Ptptn apa kebenda ntah . hewhew. seghiyes rasa malas gila nak pi amik tu punn. . ramai budak kmp kot tadi . dah macam reunion dak kmp area perlis pon boleh . dalam mesej tulis pukul 9.30 pagi . so gua  pun pegilah 9.20 pagi . nasib ah man pun sampai waktu tu jugak . kalau takk,eh xpa , ramai ja orang kenai kat situ . lepas daftar masuk dalam dewan tu , tengok depan pukul 11 baru nak mula ? perghh , kalau gua taw , 10.60 pagi baru gua pergi. heheh :p


 gua ingatkan kejap ja , lama jugak lah . naseb ah dalam tu sejuk . naik ketaq gua di buatnya , ditambahkan lagi kena pergi depan bila nama disebut. lagi ah cuak. hahaha. tak boleh blah kot gua ngan man tadi. wat ketaq lebih .hahah XD tadi gua jumpak classmate guwa. pergh, rendu banget kot sama lu orang . heheh ^^,tu lah untungnya bila classmate satu negeri , senang nak jumpak . ah, muhong lah senang nak jumpak, tu la first time aku jumpak lepas habis matrik kecuali meklin. hihi. siap 'tindik' hidung lagi. hahaha. konfem stress pulak mek tu ngan gua  kalau baca entri ni. hahaha!jangan marah no. lama tak cari pasai ngan orang en. jd cemni ah. haha.peace~ :D



tadi pergi kerja dah pukul 1 petang kot. haha. so 4 jam jelah aku kerja harini. pergh pergh . bukan ada keja apa pun. pegi pon menyembang 4 jam. duit masyukk! yey! haha. tapi esok keja banyak balik lerr. hoho. time aku pegi tadi tetiba terserempak ngan gedik. fuhh, lama gila aku tak nampak dia. busyy je memanjang . yang paling tak leh blah kalau ternampak aku mesti akan cakap 'LAAA" . laa apa kebenda aku tak taw. hahaha. ekceli itu je yang mampu dia cakap kalau ada orang disamping aku , try kalau aku sorang . mesti kena bahan lagi. huh. saborr je lahh :D



yey, nak raya dahh.gua lapaq kuih raya dah niii ,,, tambah tambah  bila tengok almond london. perghhh..meleleh sebaldi ayaq liuq. hahaha . hiperbola much . okaylah, gua undur diri dulu. bahbai . oh yea, sepuluh malam terakhir nanti moh ler kita sesama tingkatkan ibadat kita noh, insyaALLAH :) bye. Assalamualaikum =D






No comments: