Saturday, July 21, 2012

Selamat Berpuasa :)

Hai Assalamualaikum =)
 Alhamdulillah, bulan yang dinanti-nantikan sudah tiba . So, selamat beribadah di bulan mulia ni . Jom lah kita sama sama tingkatkan ibadah kita kepada-Nya. Semoga ibadah kita diterima-NYA. amin =)


Alhamdulillah, tahun ni sebulan full boleh puasa dengan femly tersayang :') Tahun depan dah tak boleh . sobsobs. seghiyes aku asyik terpikir macamana lah aku kat Upsi nanti eh , dahla jauh dari family .wuuuuuu. okay , teghasa nak teghiyak. haha. dulu nak sangat dapat jauh , bila dah dapat ghesau pulekk. haha. hopefully semuanya okay je . Aminnnn .


Oklah, mohler kita niat sesama ye .

Oklahh, esok jangan lupa bangun sahurr okay ,
kalau jiran sebelah tak bangun , tumbok sambal tu bagi kuat sikit bagi depa terjaga. heheh.
eh, esok nak berbuka dengan apa hah ? haha. semangat koo!
esok konfem pasar ramadhan sesakk . maklumlah setahun 30 hari je kan . Bye. Assalamualaikum =)

5 comments:

cyda said...

salam ramadhan ye :)
http://lifedearstory.blogspot.com/2012/07/ahlan-wasahlan-ya-ramadhan.html

syazana.not.single said...

haha.
lu jauh2 pon utara jugak.
wa ni lg jauh haa nanti,
gena la nak balik. wuwuwuwu T_T

selamat berposaaa. ;)

misluvcoklat said...

@cyda: thanks :) u 2..

@meksyaz: haha, tulahh, nasib baik utagha jugak . tp keghiyaw tu wajib keghiyaw. hakhak.

lu xpa, ada man.
wa sorg2 ,.
heee ~

Soul Lee Hin said...

selamat berpuasa :)

misluvcoklat said...

thanks :)