Sunday, July 1, 2012

Hello Julaii :)


Hai Assalamualaikum.
Bahbai JUN :) eh , HAI JULAI ! Please be nice to me ehh ?! hikhik. Alhamdulillah, kerja pada bulan JUN full tanpa ponteng .hikhik. and the best thing. GAJI DINAIKKAN koo! haha.Alhamdulillahh . kauu ado ? =D



Bulan JULAI ni, perkara yang dinanti nantikan dengan debarnya (takdebarpunsebenarnya.hehehe) Keputusan UPU lahh, Universiti manalah yang akan aku duduki nanti hah ?! aku takmau jauhh sangatt. paling jauh pun Ipoh je aku harap la, paling dekat duduk rumah lah kan..haha..tikmauu la duduk umah , hopefully dapat ,,AMIN. sebagai bekas pelajar matrikulasi yang berbekalkan pointer yang agak kebulur (ler kot) jugak ni haruslah risau . hihi. semoga segalanya dipermudahkan olehnya, AMIN .




Bulan JULAI jugak kita semua umat islam akan sambut bulan RAMADHAN . tak sabar kot . insyaALLAH, kalau boleh tahun ni nak pi tarawikh takmau ponteng, bolehke? hehehe =p apa senyum senyum tieww. semoga kita dipanjangkan umur dan sempat berada di bulan Ramdhan, Amin :) Eh, baju raya uols dah beli ke? atau dah siap dah pon ? hehehe. kalau dah siap tu semangat koo ! aku dah beli kain, haa, haritu shoping tak hengat . hehe. tema aku tahun ni kaler coklat kot. merah pon ada. and will coming soon. teehee =D



okaylahh, babaii,Assalamualaikum :)





4 comments:

syazana.not.single said...

wah semangat kauu.
haha.
wa pon dah beli sebenarnya.
beli hok siap dah.
malas nak tempah2

misluvcoklat said...

kerlass kauu jahh...
haha,,amboii,posa pon dok lagi nii..haha xD

xila riston said...

jahhhh ade curlas....nk pnjm! hehe

misluvcoklat said...

haha ! mesti lah ada kurlass kauu..hikhik.

eh, pinjam tu apa? lalala xD