Saturday, December 31, 2011

Its my 2011 ♥


Assalamualaikum , hye and Big Hello peeps :) I dont think it is too early to wish Happy new year to all of you right ? so, Happy New Year 2012 peeps :) May 2012 more meaningful , a lot of success, full of happines for all of us and full of bless daripadaNYA. Insya-ALLAH ! Amin :)

Harini last day in 2011 , cepat kan masa . 2011 , bagi aku ianya not bad malah better than 2009 and 2010 . Alhamdullilah . Tiada hati yang terguris . Tiada air mata yang menitis kesan hati terguris . ewah. haha . tapi rindu itu masih ada.cess,bedebah kau, apa aku merapu ni. hadoiy! haha .

persoalan semasa menjadi pelajar sekolah 2010 dah terjawab pd bulan mac 2011 yg lalu . walaupun tidak sehebat Akmal Hidayat ,(senior aku yg mrpkan pljar cemerlang spm yg ke-4 malaysia tuu) tetapi sehebat budak UPSR straight A's pon bolehh. haha. takat tu je rezeki untuk SPM aku .

alhamdullilah , tahun ni jugak genaplah 6 tahun aku bersama Syaz and Man :) beb, wa sudah masak,rebuih, kukuih and semualah ngan perangai lu wolang ! hahah . BFF lah kawan . tapi , walaupun kita satu matriks. tetap susah nak jumpa kan ? oh, tolonglah jgn rindu guwa ! hahah  . bajet :p

tahun ni jugak aku jadi Ex-dermarian . sesungguh nya , xmnj pelajar sekolah amatlah mencabar kan . seriusly rindu time sekolah dulu dulu . heheh, sebenarnya , rindu kengkawan tu yang lebih haa.. rindu gelagat kengkawan yang tido time waktu bio , sejarah . haha.  rindu segala-galanya lah wey . and all my friends ,seriously kami rindu hampa semua kot. banyak yang takdop kat perlis dah kan. anak perantauan dah depa. hahah .

tahun ni , dia jadi milik aku balik. hehehehe. dia tu henset aku yang hilang tu lahh . henset nokia 66100i slide kot . seriusly tersangat tak sangka dia akan jadi milik aku balik . serius aku dah redha dengan kehilangan dia . tetiba hari tu ada seorang mamat ni mesej dan bagitahu aku dia jumpa henset aku tu and dia nak bagi balik kat akuu . terkejut gila . Tengkiu teramat sangat lah . dan . disebabkan itu . aku dan budak yang jumpa tu kenal dan selalu jugaklah kitorang kontek . terimas teramats yer =)

tahun ni , aku jadi pelajar matrikulasi perlis . oh, sem 1 amat perit. banyak cubaan dan dugaan . jadi pelajar matriks kena tough .tapi aku tak tough mcm depa depa nuh. depa nuh terer . tapi bila aku dah boleh sesuaikan diri dgn cara hidup di matriks lama2 okelah . dan ini Fakta norh . cepat sikit bulan 4 boleh ? aku tak sabar nak habeh matrik ni =,="

tahun ni aku kenal ramai kawan baru . ada yang aku boleh masuk dan ada yang tak . oh , aku bukan jenis friendly mana pun. manusia kan macam macam ragam . tapi , whoever you are , Hye New Frinds , Nicey to meet you olss =) wink*

tahun ni , banyak kali aku demam .dan stok ubat kat laci aku di kmp myb dh dekat sekilo hapa. haha. maybe first time jaoh ngn femly. ehehehe :P mengada kan ? yelahh, mana tak banyak obat, dekat exam je banyak penyakit dia mai baq hiang , roomate aku pun dah lali dah dengan perangai aku. hahah .

apalagi hah ? sebenarnya banyiak lagi  haa, tapi malas den nak taip haa, ekceli , den punya char koteow sudah sampai maa. haha. oke lah. nak p makan dulu. babai . Happy new year and Selamat kembali ke sekolah ye adik adik ! wink *

No comments: