Thursday, November 17, 2011

new look ♥


weehuu ! Assalamualaikum, hye and hello !:)
see perubahan blog akuuu?
blueblue gituuu haa dan simple jer .
act, aku saja ubah blog ni haa,
lagipun 2012 pun just tinggal beberapa hari jer kan ? :)*xdakkenamgenakot-,-

cakap pasal 2012 kan ?
korang punya azam 2011 semua tercapai kee ?
or ada satu dua lagi yang tak tercapai ? 
ahah .
kalau semua tercapai kan,congrats wehhh :D
korang memang betul betul holiaw ! ahah~

oh yea, esok kena balik KMP dah.
tak sabar gila :'/
tapi takpa lah , cuti ni aku rasa tenang sangat.
walaupun ada la 2-3 hari tak tenang.
sebab diganggu oleh manusia yang macam #err.
tapi aku enjoy !weehee :D
dan dan apa yang paling seronok is.
jeng jeng jeng .
haha ♥


lupa , aku punya muet listening,reading and writting this Saturday .
sapa sama dengan aku ? give me 5ive babe !
ahah, gud luck to uols and mine too :)

Kbye ;)



No comments: