Wednesday, April 27, 2011

Nombor Ekor ?

Hye koranggg ! oke , kali ni bukan nak post pasai tutorial ker or nak jawab soalan formspring ke . HAHAHAHA.*poyo=.= tapi nak post pasai nombor ekor nih ! haa, korang main tak nombo ekor ni ? aku tak paham lah , kenapa ramai orang melayu dan yang paling penting beragama islam plak tu dok beratur kat sport tuto toto tu . haih, xmalu ke weyyy ? kalau yang muda tu mungkin....arh, korang letak lah jawapan sendiri. tapi yang tak leh blah ni , hok yang tua tua nih . rumah kata pi dan  kuboq dok panggil mai dah pun dok p beratoq lagi dekat sport toto tu . Tsk3 ! aku taw mana ? opkoz aku taw sebab aku pun dok p beratoq sama. hehe:p tak lerrr. aku beratoq nak beli pizza lah . kalau kat kangaq nih sport toto dia dok tepi pizza hut kangaq ja .

hamboih pakcik, bru lepas akad nikah kerr ? XD (credit:mr.google)
kekadang aku terpikiaq jugak , depa tak malu ka dok p beratoq tang tu ?aku tujukan dekat orang melayu dan islam lah okay . hish , maluu laa kalau aku <--( tu kalau hang! ) ekceli kan, masa tu time bulan posa kot, bulan ramadhan lah kan , aku nak p beli pizza utk berbuka ler kan. pastu aku nmpak pkcik nih terhegeh-hegeh nak p mana xtaw. upanya dia nak p sport tuto tu. pastu aku apa lagi . aku usha jer pakcik tu . aku tengokk bagi dia rasa malu sikit. aku tengok sinis giler lah sambil dalam hati aku cakap "hish orang tua nih , xpadan dgn tua" <--( nmpknya kurang dah pahala posa aku ritu) . aku terus jer usha dia , pastu kan. bukan dia yang malu aku rasa, tapi aku pulak yang malu sebab pakcik tu pun tengok aku pastu dia buat muka tak besalah pulak=.= kekeke XD eh eh ,aku penah dengar ada org cakap kalau ada no 4 , so tak ong lah nombor tu ?huhu..tp kan nombor ekor tu maen cemana hah ? =.= huhu ~


hem, bercakap tentang nombo ni kan .aku pun nak cakap yang  semua nombor tepon  kengkawan aku habis hilang taw dak ? dah la aku nih bukan jenih nak hafal no tepon kengkawan . nombor telepon pakwe aku buleh lah aku hafal . tu pun tiga angka ja , 999  no dia . kekeke. <-- waktu kecemasan amat berguna :)just 2-3 nombo kawan aku jer yang aku hingat , yang lain hampeh . so, kepada kenkawan yang msg/ kal aku pastu  kalau aku tanya ni sapa ? hampa jangan dok ingat aku ni lupa kawan plak . kekeke. sebenaqnya no hampa suma ilang lah weyy ! kesorian . ekceli masuk kali ni dah kali ke berapa kali pon aku tak ingat kes ni berulang . haritu sebab mak aku salah tekan apatah , tapi kali ni sebab ...... hehehehe... paham-paham ambik lah yerrr ;D hehehe. okay lah . bye ! :)



LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

8 comments:

ishiko said...

entah le... duk beratur kat situ...

syazana.not.single said...

eh, x boleh blah siap bersampin p beli num ekor tu. hak3.
awat bila wa tngok lptop ne x pkai spec, wa nmpk yg dok bratuq tu mcm cegu zul. hak3.
jgn marah nnt kena jualll. =)

kali ne sebab lu beli blckberry kan?
hak3..

nah number gua, 012-3456789.
simpan leklok, wa x larat nk bg dah.

Cik Ezy said...

xde prasaan malu la 2 selambe je bratur beli no..
ekeke..
kite yg tgok pulak rase segan..
huhu..

misluvcoklat said...

@ishiko:
hik3.
tu la pasai,
pg beli mknan pon dh kyg :)

misluvcoklat said...

@Syaz: hahahaha..
hampehlu...tp betoi gak nooo..
wey,xbek ooo fok ngata kt ckgu svik kat.
fail svk stg haa,
hahaha..
rindu time svik plak T____T

ehehe..wa xbli bb pon,
xperia x10 mini pro tlah meracuni pkiran gue..
hik3.

hampeh ! igtkn no lu betoi >,<!
haha XD

misluvcoklat said...

@cik Ezy:
yeaaa! betol tu,
hati kreing kot dorg tue..
hik3 XD

Asyrafeqa said...

ramai org melayu yg main number ekor ni , mereka kadang2 x malu betul main nmber ekor , kdg2 bnda ni jdi contoh pada remaja2 atau ank2 yg lain ... (:

misluvcoklat said...

betol.
merekalah melayu yang memeLAYUkan bgsa & agama . tsk3