Wednesday, March 30, 2011

menunggu ayaq naek .. hu hu ..

selamat pagi ! sejuk banget pagi ini yerr . hujan lebat nih . ayaq pon tengah naik..umah aku dah jadi pulau weh .. hoho..kepada umah2 yang penah masok ayaq sekitar perlis nih sila la bersiap sedia . umah aku takpaaa ! haha.. jgn riak pkah XD  kawasan umah aku nih dah macam pulau . tambah dengan hujan yang lebat sekarang nih . ramai budak2 sekolah balik sebab sekolah depa ayaq naik dah. kolah adik aku apa cita aku xtaw. xkal pon lagi ..

apapun, penat sungguh aku p latihan keta tadi..hihi,, tadi mak aku ckp xpayah p lah, banjir dah ni, then aku smbg je tdo blik. bgun2 tgok cikgu tu call. aku msg ckp cikgu,sori saya xleh p latihan, umah saya ayaq naek. then cikgu tu reply, xpa xpa..cikgu pun dok kt umah dok besiap sedia .." hadoih..klu ikut jadual esok pon aku ada latihan keta nih , so bila la plak aku nak dapat lesen nih, sebulan lagi apo...sabor jelahh..okay lah..aku chow duluu . nak p tinjau kawasan pulak .haha XD


LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

2 comments:

amirul ikhwan said...

adik, banjir dah eyh ?

misluvcoklat said...

@amirul ikhwan dak. bah dah..hee XD