Sunday, June 27, 2010

bz ~

    
     bila ku sedari..diri diisayangi. langkah kaki ini..semakin beranii..aww~haha,,gedikk uu,,nyampah mkcik..eyh, ak tgah layan lagu jwang lah der heiya.. weyh korang,,pe cer ha?? wa kan..gila makcik punya bz..bru lah wa rasa yg diri ni sbnrya colan spm 2010..aww..takot uuu..hehe..



 tedia..sem 2 dah mula seminggu.. korg nak taw ark, peraturan skolah pon maken ketat kot..hadoiy! jadual wa pon maken padat..& dgr citer, ade kawad plak dah...hadoiyaiiii...dah la trial dkt, yg tu pon kalut na ada tyme2 cmgini..waterpark laa kan..sape yg xdtg sekolah tanpa alasan yang munasarawak, akan dipanggil ? gila kot..ak pon jd tkot utk xpg skolah..haha :P sape dtg lewat dijemput ke bilik penolong kanan utk mndpt hadiah..gilaa nyah..ha, wa neh kkdg tu TERlewat lah jgak..tu yg mmbuatkan wa risau neh..huhu..kekadang ker pkah..lalala~

     kelas tambhan pulek akan diadakan setiap ptg isnin-khamis..& klu xslah pg sabtu & ahad pon ada..wow..wa loikee nyaahhh...sukasuka..hee :D ekceli,xdak la ska sgt..tp ,org kata, bsusah2 dulu, bsnang2 kmudian..hem, juz left 4/5 month lg..pastu..ha, lu pikir la seniri kan.. ya, 4/5 bulan ni lah yg akn tntukan ak hepi o sedih taon depan.so, ak na hepi jd, ak mstilah bersusah2 dulu..tak gitu pak mail?huhu..ok laah weyh, wa sbnq nya na siapkan projek addmath ni..byebyebye..salam =)

2 comments:

NOOR FATIN said...

buat yang terbaik utk spm kali ni!
insyallah..:)

dah dekat 4tahun sy tggalkan spm
sedih sbb xblaja sungguh
xdpt msuk uitm..wuuwuuww

misluvcoklat said...

hehe.
ok sis !
insyaALLAH =)

owh.
yeke.
xpe.
myb ada hikmah dsblik kjdian =)