Sunday, April 13, 2014

Bye rumah . sobss !

Ehem ! Assalamualaikum =)


Okay ! i can feel the different now . sobsss ! Totaly different ! Seriously :/ Perasaan bila nak balik kampung dengan nak balik UPSI ! waaaa, rasa macam baru jer dua tiga hari lepas sampai Perlis. Ni dah kena balik dah ? Kfoine . Perjuangan belum selesai . Ayah aku dah pesan ," study week tak payah balik, adik Iqah bukan belajaq pon maw kat umah ". Kfoineee.7 weeks to go ! Fighting Pkah . Balik ni kerja bertimbun . Hai assignment , I know you miss me . Kbai .


Cuti kalau tak bawak balik buku rasa serba salah gila. Rasa macam teruk sangat diri ni. so i have decided to bring along my buku calculus dengan buku linear algebra untuk dibuat revision. untuk mengasah kembali otak aku tentang math sebab aku rasa dah tumpul sangat dah ! kononnye lah kan !but at the end,  agak agak aku buat tak ? Konfem lah TAK ! bukan kah ini lagi tak berguna. buat berat beg jer Pkah oii. hahah. takpa, asalkan sedap hati . bawak balik buku, belajar ke tak lain citer . okay . kecewa dengan diri sendiri.  xD




seriously now aku lapaq laksaaa sangatt! padahal kelmarin dah p makan laksa dekat KMP ! Pergh kuah laksa diaa, Thorrbaikkk la. macam nak lagi sekarang. siyes lapar wehh! siyess. bukan tak makan, dah makan , tapi mungkin dirumah rasa nak makan je keja ! eloklah cuti habis pon kalau tak memang bertan tan lah berat aku naik. muahaha!


esok kena drive jauhh . Dari Perlis ke TM . Harap semuanya okay saja. Amin :) Tadi dah pergi tukar minyak hitam , servis itu ini dan kereta pon dah dimandikan setelah dua bulan tidak dimandi kan. hahaa. bukan kes malas okayy! tapi sebab aku tak berani nak masuk dekat kedai cuci kereta yang automatik tu. sherram jer rasa. haha. tempat yang basuh manual xtahu kat mana kat tanjung malim tu. so atlast , basuh kat perlis jer la kan. haha.so tadak apa yang nak dimerapukan lagi . See you next entry ! Take care . Assalamualaikum =)

1 comment:

fatin aziz said...

xpe atleast x nyesal..klau tak bwk balik konfem ckp "ala xbwa balik buku.. bosan"..tapi kalau ada kat umah x pgg xpe yg peting ada..haha