Monday, December 16, 2013

weird feeling .

Assalamualikum people =)


Wahai hati , saya mohon awak taff untuk seminggu ni je . tolong awak . tolong kuat okay ? tolong kental ? boleh tak awak ? saya harap sangat awak tolong saya . kental okay ? *senyuuuuumm



one week more, how im so excited to end all of this . many things mess my mind .  huh, sabar , ALLAH kan ada . kuat okay pkahh . Thankyou for those yang selalu bagi wa kata-kata semangat . wa memang perlukan kata-kata yang positive sebab kekadang otak wa tak berapa nak betul sangat . Hati wa tak kental woo .


 pernah rasa korang nak kenal seseorang sangat sangat ? hee . yes, wa pernah rasa ini feeling . dengan takdir ALLAH , aku dapat kenal dengan hamba Allah sorang ni . Dengan takdir Allah juga kami rapat . keciknya dunia bila dia tu ada ikatan persaudaraan dengan orang yang wa kenal. macam tak percaya . dan dengan takdir Allah juga , kami sekarang bawa haluan masing masing . mungkin kami terlalu ego . mungkin ini jalan cerita kami . mungkin ceritanya  berakhir disini dan mungkin akan bersambung pada masa hadapan . siapa tahu ? takdir Allah bukan.


bukan senang nak lupa orang yang bagi kita banyak kenangan untuk diingati . serious =) awak ada tegur saya haritu , tahu tak saya mengigil gilaaaaa , jantung saya bedegup kencang , air dalam kolam mata saya pun jatuh. tapi kenapa semua itu berlaku ? kaki tangan semua sejuk. macam ada sesuatu . mungkin akan ada jawapan bagi persoalan itu . apa yang penting, I let you go . Jyeahhh . Im strong enough to let you go . itu yang THORRbaikkk. haha. (senyummmm) anyway, maaf sebab tak balas . bukan sombong . tapi kita yang pilih jalan itu .



oke. ngantok ! minggu yang taff bakal bermula. disaat orang lain dah habis kelas. dah nak balik kampung. dah nak start study for final.tapi kami budak kos kh still busy dengan projek basikal motor. robotik and report report  bagai. harap semua orang taff ye =) carry mark sem ni bukan cukup makan dah , dah tahap kebuluran dah. THORbaikkkk . ILAPCHUUU. mohon hati wa taff. Assalamualikum =)


# tetiba curious nak taw awak still stalk blog boring ni lagi ke x ? dulu selalu  je kena kutuk . haha. wat lek wat peace yow.


No comments: