Tuesday, August 13, 2013

Raya2013

Assalamualaikum =)
sunyi sepi jer blog aku ni. habuk berkilo . jangan kata bunyi mercun , bunyi kentut pun xdak. harhar . anyway , Selamat Hari Raya uolssss . Sory for all my mistakes towards you (if have) . samada disengajakan atau pun tidak okay . mana lah tahu aku termengumpat hampa ka dalam blog ni . sory , my bad . t i buat lagi okay. bhahaha. duit raya mana ? mai la sedekah dekat iolss yang hanya tanam anggur jer kat umah ni. tapi tak berbuah buah pon. pity me :'( hihi. okay , mood malas menaip sangat menebal dalam diriku . so aku tempek kan lah beberapa keping gambar raya aku yer . Kbai . eh jap , wei , hampa dapat tengok dak hujan meteor uh ? wa tak nampak pon. hujan ayaq adala. mihmihmih xD

wa nak baju raya kaler hijau tapi baju ni hijau lain .  redho jer lah  =) *kegemukan jelas teserlah. haha xD
tatap mata ku . hihi . lens disponsor . thankyou  okb  xD first time pakai menitis nitis air mataku. hihihi


ni pic raya ke5 . 
kiri itu kakak aku . yes ,dia memang kecik dan kurus. pergi mana je mesti orang cakap aku kakak. eh , i adik okee. haha xD
kanan itu adik aku . cari gadoh dengan dia memang keja aku lar kan. hahak xD

this is what we call 'GEDIK' ! kbai =p

 budak bambam ni sepupu aku , dia punya buas , masyaALLAH !xD
sepupu aku yang sangat buas =.=

okay lah , babai . take care =)

#tudia, xsampai sebulan lagi nak balik UPSI *sigh =(


No comments: