Saturday, July 27, 2013

.

Hye assalamualaikum :)

Good morning .I had headache right now. I'm trying to sleep but I can't. Maybe because I think too much kot #eh! . Or maybe I'm too tired .kekadang kalau terlampau letih pon payah nak lelap mata ni. Hmmp -,-


Yesterday I went to loqstaq (alor star) with my friend. I ingat hari jumaat orang sikit lar kan, tengok2. Nahhai. Dua tiga pat kali jugak ah cari parking. Bapak ah. Letih aku pulas stereng. Bhahaha. Ober sat.dah tu jemm tak hengat. Lenguh kaki tangan dok tukaq gear almaklumla kereta manual.


Eh, aku xreti drive kereta auto. Haha. Padahal kereta auto la senang ken?tak biasa try so takot la. Gpon keta parent aku dua2 manual. Nak try bawak keta auto celah mana yedak ? Tapi nanti kalau aku nak beli kereta aku nak yang auto lah. Kalau jem pon xkesah . Kbai.

#day by day si boo maken poyo wa cakap lu. Sabor je lah.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: