Saturday, June 22, 2013

Miss . Love .?

Assalamualaikum =)
Long time no see . Sebelum bebel banyak wanna tell you my grandpa a.k.a Wan aku telah kembali kerahmatullah hari Khamis pagi , 20 Jun ='( Semoga arwah di tempatkn dikalangan orang yang beriman dan roh nya dicucuri rahmat . Amin . Al-Fatihah  . even dia bukan wan kandung aku , but hubungan kitorang sangat rapat . banyak kenangan dengan arwah . he always make us smile with all de jokes . miss him so much ='(


Alhamdulillah, sem 2 dah tamat seminggu yang lalu . aku berada di Perlis since Ahad lepas . macam biasa lepas femly aku datang jemput kat Tanjung Malim terus g Teluk Intan. Tido kat situ .hee~ malaslah tido kat TM, bukan ada apa. yedak ? hee~ Sem 2 much more better than sem 1 , no more tears . hee~ Final hari tu apa ceghita? hee~ malas nak cakap . just wait for the result . may allah ease everything. semoga my friends and i get an excellent result . Amin . seghiyes , takot pikir result. omnomnom. tawakal je lah pkah .


First day exam . muka tak tidoq. kihkih
third day exam . stghesss baq hang !

last day exam. BAHAGIA baq hiang! dok nmpak PERLIHH dahh. haha =p



my relationship with my friends alhamdulillah, makin hari makin sayang gitew. weyhs, i do miss all of you . maaf , aku still malu-malu lagi kan dengan sesetengah dak kos aku? seriously , i need a time .haha . wat terok la aku ni. seriusly aku susah nak raapat dengan seseorag yang baru kenal tambah-tambah tak satu kepala pulak . serius susah . hihihi. lagipun i kan pemalu. hikhik. wuekss =D mohon ngerti yah . weheee~ apapun sori segala kesalahan beta selama sem 2 eh ? hhihi.




couple? serious relationship? ehem , so sory i tell you. im not interest . i dont know why . mohon ngerti kok, heee~sorilah , when i said NO then it will be NO! if i said MYBE it will be YES or NO . haha. tapi sorilah. seriuosly aku taknak ada serious relationship dengan sesapa buat masa sekrang . kawan dah la kan . tak payah nak kaple bagai  , orang kata kalau takot rumah dilambung ombak , jangan berumah ditepi pantai. lepastu sambung sendiri, kahkah.up to you to take it or leave it K? *larikkk* apapun beb , jujur wa cakap wa memang bahagia kawan dengan lu . terima kasih la kawan. hoho. okay tutup muka , malu bak hang. haha.wueksss =P Kbai .



semoga Allah tidak membukakan pintu hatiku kepada lelaki ajnabi yang bukan jodoh ku
Ameen =')

Kbai. Assalamualaikum =)

No comments: