Saturday, June 15, 2013

Lappy oh lappy

Assalamualaikum :) ehem ,
I want to mention here that this entry I post through my one and only . My bb boo . Ahah. Well, its help me a lot during my study week . You know what? My lappy got a problem . It only can function for about 10 minutes then , luppp! Terpadam sendiri. Sakit pulak hati kiterrr. Mihmihmih. Nasib lah jadi taim stdy week . Klu time keno anto esemen. Memang I say man lah kens. Tak ke naya kateko . Mihmihmih .



Ekceli xdak lah 'nasib' sahngat. Sebabnya nota2 lectrer bagi ada dlm lapy,so gena aku nk baca? Gena gena? Haha. Gena mean macam mana . Huhu. Then I sign in into myguru, and try download the notes using this bb . Alhamdulillahhhh, bolehhh . Kalau tak merana lah aku. Hewhew. So all the notes ada dlm phone. Maw aku nak tru time final ritu memang boleh sangat lah kan. Hahaha. Tapi maap lah,wat pe nak tipu diri sendiri yedok? Lagipun tak berani akuu. Hahaha.


Time exam perkara pling aku xberani wat, pegi tandas. Siyez x berani . Takot t org ingat dok p bca note dlm toilet ke. Haha. Then, tengok kwn sebelah. Ya allah, siyez aku tak berani. Haha. Wat terok kan aku. Bukan pa, satg org ingat aku dok tiru plak. Eh,tak kuasa mak jemah oke. Tapi klu aku nk tru aku tgok org depan ja. Hahahaha. Usha usha . Maw ada rezeki nmpak la jawapan. Nk tgok org sebelah xberani.lulz.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: