Monday, May 6, 2013

Random

Assalamualaikum peeps ! =) Im at PERLIS right now. but tonigth i will going back to UPSI . how sad to be me,.ahaha. jangan nak poyo sangat la pkah ! next month dah final kot. so cant wait to meet semester break , dear friends, let gather-gather yer, rindu habak hang . except man lah kan. dah jumpa haritu. harhar . takpa , weChat ada , mengeratkan hubungan antara kita. ceywahh gitewww .



PRU 13 dah terjawab . so ? 'lets enjoy the show' . hewhew. i admit that last 5 years, i didnt care about the election, but this year, i really care . semangat nak pru punya pasai sampai skip kuliah, aku balik perlis since hari rabu haritu kot .padahai bukan boleh mengundi lagi ponn.. kahkah. . phuiii =P Inikalilah ! eh, lainkali lah. hewhew. ops ops, pkah, no politik here puhlease! =D

tetidoq tunggu keputusan pru, lambat nauu . blockout kei.opss .




hari jumaat , 3 May birthday adik aku . the only adik yang aku ada dalam dunia ni . 10 tahun dah adik aku uh . cepat betoi masa, macam bulan lepas ja dia dilahirkan. kahkah. hiperbola sangat teww . aku ingat lagi hari dia dilahirkan.masa tu aku umor 10 tahun . perasaan time tuh eksaited gila la nak dapat adik kan. bila da ada adik time dia kecik suka la , mai besaq sikit , nak keluaq main pun payah, mak aku suroh jaga dia, haaa. sakit pulak hati kiterr, haha. nasib aku kakak yang baik *muntah . sekarang dia da 10 tahun. so dengan dia la aku gaduh , aku  buli suruh buat itu ini. best  habak hang! hahaha . kalau dia xnak buat apa aku suruh, aku ugut dia taknak bawak jalan. kehkeh. yeah, i know im a good sister . *muntah kali kedua .


       





hari sabtu , bapak punya boring, tetiba kawan aku weChat ajak keluar , memang tepat pada masa lah kan . memula plan nak g Jitra je, da sampai kat Jitra dia cakap kita pegi Aloq Staq je lah . then aku tanya nak p Pacific or City Plaza, jawapan dia "hmm" . hahaha. memang man betui, sesuai dah nama tuh. kakaka~ weols pegi tengok wayang sambil cuci mata . time tu ada cerita Iron Man dengan cerita Hasutan Syaitonn , so ? demi nak support Malaysia punya filem weols pilih Hasutan Syaitan. Rate boleh bagi , 2/5 . tu pun macam banyak sangat. aku tak paham cerita tu seram ka lawak? time  aku tengok citer tuh aku  gelak jer. lawak tengok keseraman cita uh. hahah . takleh blah . ke aku yang hati kering ? hmm . tak terkejut sangat. cerita melayu nama pun . hewhew.



hari ahad, pru 13. aku takleh g ngundi, so bajet dok umah nak wat esaimen fesyen , aku keja lukis, padam,lukis and padam lagi. sakit hati bila nak lukis tak jadi. aku maw bab melukis ni memang failed . memang aku tak suka lah melukis ni . seghiyes ! nak lukis orang lidi pon tak betui ni nak lukis orang pakai baju berfesyen pulak . memang failed! haha. but, tak cuba tak taw la kan. alhmdulillah , siap juga. elok tak elok belakang kira, janji...SIAP ! yey ^___^ hasilnya , ninndiaaa ,kepala takdak, muka takdak yang ada hanya baju, boleh tera tu? haha. tak siap g ekceli. hewhew.



okay lah, jumpa next entry. entah bila pulak aku nak apdet kan . jangan rindu aku sudah. *bajet.hewhew . Assalamualaikum =)

No comments: