Sunday, May 26, 2013

kenduri !

Assalamualikum =)
ya Allah, hatiku tertinggal di Perlis la. kahkahkah. mohon abaikan . Sekarang dah dekat TM . Alhamdulillah, safely arrived here arround 4.30 pm this evening with my dad . Today im being "anak ayah". lulz .
muka mengantuk . hahah. Bantal tuh yang penting,
dia akan sentiasa bersama aku ulang alik ke perlis dan TM. hahah.
takdak bantal tu alamat tidur tak nyenyak lah aku .kihkih



lama dah tak p mana-mana berdua dengan ayah aku . kalau pergi mana-mana without mak aku pun mesti bertiga sebab adik aku ikut sekali. dulu time kecik selalu jugak aku teman ayah aku p sana sini. p pasar tani , p ronda-ronda kat perlis. oke tetiba rindu =') and harini, aku balik Tanjung Malim dengan ayah aku sebab ayah aku ada kursus kat PD . so tumpang je sekali . hee~

aku ingat kali ni balik dah xdak 'habuan' dah sebab baru je balik haritu. tetiba ayah aku tanya,

AYAH: adik  , nak berapa duit ?
Me: ermm, heheh,taktaw , ikot laa. (malu2 kucing)
Ayah: hmm, lima ringgit dah la no dah taktaw ?
Me: hehehe
Ayah: ni ayah letak duit atas meja ni, satgi lupa pulak.
Me: okeke. tak lupa aih.

Alhamdulillah dapat jugak duit poket.boleh la untuk belanja dua minggu. hahaha. padahal baru dua minggu lepas ayah aku bagi. thats why lah takot nak mintak . Aku tak suka mintak duit sangat . Bukan apa, takot kalau aku banyak dah guna duit. kesian pulak rasa, kalau ayah aku tak bagi pon aku okay je .aku lebih suka guna duit sendiri . tapi kalau orang dah bagi opkos tak tolakk. hahaha =P

green-day maybe? ahah.wif my lovely mom =D

Kelmarin, 25 May , banyak gila jemputan kenduri okay . Eksaited gila pegi kenduri sebab lama sangat aku tak p kenduri kendara bagai ni . Lama dah dok ngidam nak makan lauk kenduri . ya Allah. sedapnyaaa. lapaq pulak dah dok terbayang lauk kenduri ni. hahahaa. over sangat tu Pkah oi, anyway , Tahniah kepada semua yang telah berkahwin dan akan berkahwin pada cuti sekolah ni. Semoga berbahagia till Jannah, insyaALLAH. tak lupa jugak . UAI pon kawen lagi kan? Tahniah. Terasa sedikit terkejut bila nampak ada orang post kat Facebook. ingatkan khabar angin je. huhu.  Okaylah . Babai , Assalamualaikum =)