Tuesday, April 23, 2013

Kejora UPSI

Well Hello people and assalamualaikum =) (waalaikumsalam)
Hampa semua apa habaq ? HAHA . guwa disini nak kata demam tak demam guwa pon konfuse. panas sejuk panas sejuk ni haaa . Tak pa lah, wa redho je dengan semua dugaan ni , semoga segala penyakit ini dapat menghapuskan dosa-dosaku. Ameeen =') Lepas naik cuti , memang bapak punya busy ah , busy ni bukan tahap bapak dah, tahap tokwan punya busy ni, esaimen itu ini. Last week , jadual full sampai hari Ahad and this week once again akan full sampai hari ahad. omnomnom . xpa, t mengundi cuti nala punya panjang jugak lah , HAHA! *lompat !so perlis, wait for me . yeyeahh!


Aummmm ! haha. mcm miaw miaw jeww 

Ahad haritu guwa sertai pasukan perbarisan Kolej Ungku Omar (KUO) dalam Kejora . Kejora ni stand for what tah. malas nak search . haha. Saja je aku join sebab nak kumpul mata myCAT aku uhh, takot jugak kalau next sem kena tendang kolej keww , mana aku nak merempat , ye dok?  hewhew.so aku join je lah. just 2 malam je practise and alhamdulillah , we got the first place . HAHA. maw tak dapat first place, kolej lain just jalan cam biasa jep , KUO je yang macam kawad sikit. oke tetiba rindu kawad pkbm dolu doluu  hewhew. so layan gambor je lah ye. haha .

Sep2 KH =)






muka dah hitam . Kbabai =)

# Nak tengok pasukan sorak KUO yang Ohsem ? usha sini meh : http://www.youtube.com/watch?v=fZWLq-wPL7A

# Pasukan perbarisan KUO : http://www.youtube.com/watch?v=3sM_7MlBUtU

p/s: macam tak caya aku join bendalah cenggini. kahkah. kbai =p

No comments: