Wednesday, April 3, 2013

29 March ♥

Peace ! Im officially 20 =)


Hai Assalamualaikum peeps :) (waalaikumsalam)
Yeahhhhh , finally i can spend my time with my blog . Last week I was so busy . *sigh. seriously , im so tired  with all the activities . and lastly , i got fever ='(  But now alhamdulillah , Im well . Mungkin sebab this weekend wa nak balik perlis kot  sebab tu la cepat je wa sembuh . kalau dulu time kat kmp , selagi tak balik umah lagi tu lah tak lega demam okay. nampak tak permainan dia? nampak? nampak? hikhik =P


Well guys, see the tittle , I just want to update an entry about last 29 March . well, 29 March is really important date to me okay . haha. So entry about 29 March ni will be appear in my blog every year. Hihi. actually, why 29 March really important date to me ? Oh pleaseee , thats my birthday kot . Please take note okay. haha. poyo je . SO now, Im officially 20 . woo~ tak lama lagi boleh kawen la ni ? ye tak? haha. plis lah pkah oi *buat muka -,- Apapun, Happy birtday to my friend,SHAFIQ !Dah la nama dekat dengan nama wa . birthday pon sama. huk aloh. kebetulan giteww . hikhik.


Alhamdulillah, wa still diberi peluang untuk bernafas di atas bumi ALLAH yang indah ni . Semoga iman wa semakin bertambah seiring dengan umor wa yang bertambah ni , wa harap wa istiqamah dalam melakukan sesuatu. ameen =') And my dear lovely family and friends. thanks for all the birthday wishes . I do really appreciate that . and the one who are the first wish my birthdy is .... guess who ? HAHA!  my lovely boyfriend forsureee , Mr . Maxis.  HAHA! i got the text on 28 March in the morning. seriuously menganggu ahkak tido okayy. geram pulak kite rasee. apapun thanks sebab bagi wa kal free. wa kal mak gua jeee. lepas rinduu. hikhik .

Some of de bithday wishes yang wa rasa tak ley blah ohh =P

HAT part joho tu lawak . rasa macam nak guling2 je gelak. HAHA =p

 ni wa letak sebab lu suroh ewan oi . puas hati dah? HAHA =p 
Big thanks bro n sista .
sesusah je lu ps header blog wa. hikhik.

Mek Lynn ♥

 who is Kak poyo ? grrr. HAHA =p

On my Birthday's night . Khamis malam jumaat ritu i have midsem test for subject KKD.  seriously i feel like i wanna cryinggg. HAHA. i dont know why. maybe i miss my family and friend soo much kot. Mek Syaz and Man . wa rindu both of you like seriously kot. HAHA. betui tak muhongg aihh . Then , i think , this 20th birthday will have no suprise like my 19th Birthday yang memang tak ley blah tu kan . HAHA. okay rindu kmp . hikhik .so im just okay with that , i never hope for suprise or what . at least my friend remember my birthday, that is enough for me . That means they care . kan ? hee~


on that night, after the test , my friend told me that they want to finish up the group assignment on that night, and i was like ? err, why tonight? my journal assignment still not finish yet . but because of the group assignment , i just joined them. Then , my friend Kilah , text me and ask me weither im busy or not on that night sebab nak siapkan assignment group jugak . and i was like ..awat la busy sangat malam ni . mapuh kalau assignmnt jurnal tak siap . bla bla bla.


then i went to my friend's house . berkumpul dekat situ sebab nak wat assignment lah konon nya. tetiba i got a text , again from kilah , dia suruh pergi ambik pendrive dekat bilik kawan wa untuk letakkan kerja wa dalam tu . and i was so suprised when they said , depa semua pakat siap dah wat assignment tu , so tunggu my part je yang tak siap lagi. HAHA. lol. gimik je semua tu . hampeh gilaaa . haha. 


then , sorang lagi lak kawan wa datang , siap bwak buku bagai en . haha. terima kasih la iffah , sampai terkunci pintu bilik. hihi .after that , the "prank session" started . wa jalan nak balik bilik, tetiba wa nampak dua bijik benda di baling ke arah wa. wa ingatkan buah apa laaa. upanya telurrr . sakit habak hang. haha. nasib ah tak kena baju wa. kekeke ~ then sekilo tepung dibaling ke arah wa . so bermandi tepung la wa malam tuuu . HAHA ! to kengkawan , thanks sesangat , kami taktaw pon pakat rancang baik punya kan . Thanks sebab spend time malam tu . Thanks again and again. I do really appreciate that =') thanks jugak for all the tepung tuu.kalau bukan kerana tepung tu memang tak la wa nak basuh baju pakai tangan wa yang lembut ni  hokey *(muntah =p). wa hantar dekat orang gaji je . hikhik . so , naahhhh, layan jelah gambar2 malam tu okay :) 

 ada macam hantu kak limah tak? kekeke~




dato' , ayu , me, pah 








Once again , Big thanks friend =)
Okay lah, see you next entry , Insya ALLAH. Assalamualaikum =)







No comments: