Wednesday, March 6, 2013

Gotchiuu babeh !




MERAH nyew kak ton. hikhik =D


Holla Fellas ~ Assalamualaikum !(waalaikumsalam)
First of all, lets pray for Lahad Datu , i hope everything will going back to normal as soon as possible . seriously im so scared , even its not happen at my place, but it happen to my country . may Allah ease everything . Al-Fatihah kepada pejuang2 tanah air yang terkorban demi negara , mudah-mudahan syahid, insyaALLAH.


Well actually i want to tell you that i already used my book's boucher buying an external hard disk . Yey ! finally i got it . *muka bahagia. haha. so , lappy aku xdak lah berat sangat after all the running man aku letak dalam hardisk tu . gambar-gambar kenangan dolu dolu yang bertimbun dalam lappy nih pun aku letak dalam hardisk tu.  so lappy aku dah ringan . aku bila pulak nak ringan ? kahkah. oke tak lawak ! =P


tadi time godek-godek lappy ni tetiba aku terr jumpa mesej dolu dolu . bila masa aku save pon xtaw la kan. then baca balik , orang-orang tu suma aku dah lost contact . tapi mesej mesej tu buat aku rasa nak golek golek je gelak. tah pape je mesej . haha. mesej buat aku nak muntah pon ada. kakaka. mesej budak belasan tahun. haha. ocece, menatang lah dah nak masuk duoploh ken. hik =P



bila aku baca mesej dolu-dolu (zaman 2009 dulu. kekeke) membuatkan aku terpikir dan aku yakin setiap pertemuan tu ditentukan oleh Allah . mesti ada sebab kenapa kita kenal orang-orang tersebut dalam hidup kita . ya , i admit yang aku pernah tepikir macam ni "eh, kenapa la aku perlu kenai hang aa"   "ya allah,pasaipa la hang muncul dalam hidup aku" "menyesal gila aku kenai hang" . well biasala , time tak matured dulu , pikiran pon xmatured. haha. so now Im realise by knowing them make my life become colourful . thanks friend . i love you , i miss you . maybe one day , we will meet again . in shaa Allah , if Allah will. so Bye ! see you next entry insha ALLAH =)








No comments: