Saturday, March 16, 2013

Dekatkah kita?

ahhh, ini semua poyooo ! hahah. Okay Assalamualaikum =)
Apa Pasai malam ni aku asyik dok sebut "poyo poyo poyo"   tak habes habes ! BBM/Fb/WhatsApp  semua keja taip poyo poyo . Ahh, ini semua poyoooo ! haha . Okay, ABAIKAN !


Ehem.Uhuk !Urm...... Okay , ekceli kan . uhukuhuk . aku kann , aku kan . still confused with myself .


"Kenapa aku rasa yang aku sangat sangat dekat dengan seorang hamba Allah ni "


siyez aku cakap , dah lama aku rasa benda ni . kalau sehari dua aku watlek je. ni masalahnya dah 3-4 tahun dah . Lama kan ? Macam tak percayo den  boleh "setia" (kahkah) cenggini.



Persoalan disini kenapa aku rasa semua ni ? Hamba Allah ni aku pernah rapat pada zaman dinesor dulu . (atudiaaa kakton , over habak hang! -,- ) Apa yang aku buat mesti akan teringat dekat hamba Allah ni . hormon tak betui ka apa ni ? ca habaq sat . kekeke~


Haritu perasaan ni dah hilang sat. dalam seminggu dua ,  tetiba dia mai balik . hat tu yang aku pelik tuuu . Ahh, stress ahkak nok pikior benda benda cenggini . Mungkin ada 'sebab' disebalik semua ini.  Jangan biarkan hidup anda diselubingi misteri. kahkah . Okay lah . Tu ja nak ceghita .Assalamualaikum =)



No comments: