Sunday, February 10, 2013

#realiti kehidupan

Assalamualaikum =) Well Hello ebelibadi . Ehsok kitew nop pegi Klate and Ganu . Bercuti mungkin. kekeke ~ Eksaited tu memey tak la . But why ? hemm , bakpo ehh dop eksaited langsung nihhh? sebabnya minggu depan dah kena balik UPSI ! tidaaaakkkkkkkkkkkkkk! >,< maknanya sesi bangun lewat aku akan berakhir , nak makan kena pegi beli sendiri , kena tunggu bass, berebut naik buss. oh tidakkkkkkkk  =(( toksey eh kawe cemni .  tak sukaa nyaaa! humph :(



okay, intro yang penuh dengan perasaan mensampahh ! kekeke ~ banyak perbezaan perasaan yang kita akan rasa apabila nak balik RUMAH dengan perasaan nak balik U. betoi ke idokk chorrr? kekeke.

#xceluih = xmuat 

Bila seminggu je lagi nak balik umah , otak, minda, jiwa , raga, baldi dan timba semua dah kat ghumah dah . cuma jasad ja yang tertingai kat U tuu. betui dak? kekeke . eksaited taktaw nak ceghitaa wooo ! haha. lecturer dok mengajaq kat depan blablabla pon xmasok dah aihhh . dok nampak muka mak , bantai busuk apa suma, hikhik. tapiiiiiiiii.... adakah perasaan ini sama apabila hendak balik ke U ? buat demo demo yang ado gewe dekak U tu toksah ceghita la, mesti la eksaited kot . berghombak ghendu giteww kann. hakhak.

#sat = sebentar / kejap.

cemni lah wajah aku sekarang . haihhh laa. awat sat sangat cuti niii . hmmm .  tu dah sebulan kot cuti . elok elok lah pihh balik U sanaa . maw dok umah lama - lama satgi orang tak dapat beza ni  manusia ka king kong. kihkih. yoloo . keja makan ja kat umah weii . behtu tidoq . isk3 ! 


okay lah .  babai . Assalamualaikum =) doakan perjalanan aku selamat pergi and balik. buat uols yang bercuti raya cina ni, selamat becuti. hati-hati di jalan raya.  Gong Xi Fa Choi =D angpaw meh . kekeke~

4 comments:

Cahya Zaque said...

A'ah tak syok dah nak abis cuti. Sob sob sob. Huhu

Anne Azman said...

keh3... pernah melaluinya. dah keje ni pun masih lagi rasa camni.. huhu! tapi cuba bagi cuti panjang kompem lemau!

misluvcoklat said...

@c z :
kekeke~
taw xpa lahh.
jiwa kacau dah ne.
hikhik :')

misluvcoklat said...

@AA:
tahu xpaaa.
lagi lama cuti lagi malas nak start balikk.
kekeke :D