Tuesday, February 5, 2013

Muzium padi =)

Assalamualaikum =)
Hari yang ditunggu sudah tiba . Bagun terus bukak lappy . Tengok result seriously im speechless . Benda yang aku rasa xleh dapat A , aku dapat A . benda yang aku rasa boleh dapat A xdapat lah pulak . Tsk3. Sadis gilaaaa ! hahaha. Apapun, Alhamdulillah. Allah bagii atas hasil usaha aku sepanjang minggu study week dengan makan tido study semua dengan running man. ahah ~ Btw, congrats kengkawan yang dapat result gempak2 tu hokeyy , and yang dekan tuu. congratss wehh . bikin maintain ye untuk next next sem . hee~


Well, last saturday i went to Muzium Padi. tehee~ aku pergi sana pun sebab bawak adik aku g jenjalan . Mentanglah dah boleh drivee kan. lepasni kita up sikit , pegi peneng pulak kee. hihih =Dekceli aku memang tak tahu nak pergi mana lagii, tempat tu je yang aku nampak . . lagipunn, aku pun tak pernah pergi Muzium Padi tu even dekat ja dengan Perlis, Ni kiranya  first time lah aku pergi situ . tiket untuk dewasa RM 5 and untuk budak sekolah rendah RM 2 . Muzium ni tutup pukul 5 taw . so kalau uols nak pergi, pergi lah awal awal hokehh ? jangan jadi macam iolss. dah lewat dah sampai situu sebab tak tahu yang muzium tu tutup pukul 5. hee~



First tempat aku pergi usha kat muzium ni adalah dekat bahagian atas . sampai je kat atas tuu terus rasa pening berpusing-pusing . kehkeh. ghupanya bukan aku yang pening , tapiii , memang tempat tu berpusing pon. Ohsem gila pemandangan kat atas tuuu . Nampak macam real kott ! sebenarnya just lukisan je. Daebak ahh~ Wa salute ah sama pelukis2 tuuu . nahh , layan gambaq lukisan lukisan yang ohsem tuu naa =)




orang tu bukan lukisan yer . hekhek =3

lepas lepak kat atas about 40 minutes , then weols turun bawah , usha benda2 kat bawah . wa ingat ada bendalah tu je ghupernyerr, banyak benda hadooo~ peralatan2 menuai padi lah yang hadoo pon. jenis jenis berass. wa  tak sempat baca nyer punn . ye lah. keje nak tangkap gamborr je. ghahaha =p


 kekeke~
 mokcik mirohh xD

kbaii . kekeke~


2 comments:

Nadia Johari said...

nad x pnh pgi lagi

Shafiqah Rashid said...

t law xdak tmpat nak g jenjalan , pegi lah situ. hee :D