Saturday, September 15, 2012

New Chapter :)

Hai Assalamualaikum semua :) for a quite long time i didnt update my blog . (xdak lah long time sangat en. haha ) . oh ya ! i do miss my family right now :( miss my home . miss my mom , my dad . my cat . grrr ~ but tomorrow my dad will come to tanjung malim. Hoorayyy ! but just for a while . sowkay , janji boleh tengok muka dah kira okay lah kan kan :') ekceli ayah aku ado kerja kat KL . so singgah kejap hantar printer and so on. yahooo! senang sikit nak buat kerja en :') hihih .



haritu 2 Sept aku daftar dekat new campus of Upsi , dekat proton city ni . so alhamdulillah, aku first batch rasmi kolej baru niii , dah lah besar ,selesa .fuhhh , tapi tulah , sedikit sunyi sebab gang semua kolej lain. aku kolej ungku omar . lega sikit dok dalam kampus. kalau lecture kat kampus baru , just jalan kaki je, takpayah lah bersesak sesak dalam bus . tak kuasa aii . jadual tak pack sangat kalau nak bandingkan dengan matrik dulu . tidoo jer memanjang . hewhew. housemate semua 6 orang . satu bilik 2 orang jer . aku bilik first dan bilik first merupakan bilik paling besar dalam rumah ni. so sila jeles :p haha ! almari pon boleh lah ,tapi still tak boleh lawan locker kat matrik okay . and satu lagi , ampaian pon tak boleh lawan yang matrik punya . oh ampaian kmp, kau tetap jadi pojaan hatiku. hikhik :D



housemate 5 orang lah tak termasuk aku , 2 kelate , 2 ganu , sorang perak . nampak dak permainan dia ? haha. so dok dalam umah tetiba rasa macam dok dekat UMK or UMT . hahaha . aku macam biasa , still malu and segan nak join depa. sori nahh, hopefully depa tak terasa . aku punya segan taktaw nak habaq la. ekceli aku awal2 memang cemni, tapi lama sikit . haa, okay letuuu kannn :) hari hari terhengat kat makk aku . haha. so hari harilah gayut ngan mak akuuu . weehee~ bila dah gayut rasa tenang sikit . biasalah , first time dok jauh dari mak kan . kalau tak semua benda aku buat ngan mak aku . kalau orang lain, pergi buat sorang je or dengan kawan  but aku lebih selesa dengan mak aku . yeahh ! apapun aku nak bangga lima saat sebab haritu aku tak nanges pon time femly aku balikk . macam tak caya pon hadoo . kehkeh. oh yea , kebanyakkan kat sini semua tua dari akuu . so aku lah antara orang termuda disini. hewhew.


i love you like a love song babyyyy :') miss them a lot :(

see , ayah aku berpeluh angkat beg . tu baru tingkat dua. kalau tingkat 5
memang basah lencun lah kannn :')

barisan belakang: mak long, mak, aku, kakak aku ( xpayah nak terkejut sgt, kak aku memey kecik!:D)
barisan depan: adik aku , ayah aku , and sepupu aku mcm dora pon hadoo. haha.

okaylahhm tak sabar nak balik raya haji ni . aku risau kot balik nanti  aku xmaw mai upsi dah. hahahah. nak makann sup kaki buat lah macam tu kensss. haha . okaylah . babai assalamualaikum . take care . semoga semua urusan kita dipermudahkan oleh-NYA. ameen :')


No comments: