Sunday, August 5, 2012

Unknown Tittle.

Assalamulaikum =)
waahhh, cepatnyaaaa aku ghasaaa , harini 5 Ogos dah masuk hari ke-16 Ramadhan kan kan . seghiyes ghasa cepat nyaaa . macam baru kemarin jer dengaq pengistiharan puasa. hikhik. dah tak payah nak over sangat kann :D eh, tadi time tarawikh bukan main hengko , menguap berploh kali , ni depan laptop jangan kan menguap , rasa mengantok pon idok nyerr , nak kata syaitan hasut , dah kena rantai , so apa kes ni ? HAHAHA* evil laugh!

[gambar sekadar hiasan :) credit: we heart it]
fuh fuh , cek stok hari khamis hari tu macam nak pengsan iols rasa. yelah , ngadap buku jerr , fenin kefale iols tahuu ! seghiyes penat gilaa . haha. tapi boleh tersenyum limaplohsaat sebab ? hewhew :'p lepastu fokus dekat buku je lahh . grrr >,< dah keja pon kedai buku takkan nak ngadap pizza hut pulak kann :D aku rasa boleh habis dalam masa sehari je , ghupanya ,idokk nyerr . disambungkan ke hari Sabtu which is kelmarin pulak . once again, fenin fenin -,- tapi kan tapikan , harini , Ahad , aku amik cuti . yey ! haha. sebabnya  adohal lah :> nasib ahkak tu cakap ok je , hihi . trismas ahkak :*



okaylah, baru teghasa ngantuk , letih sangat tadi . hurm , baru aku kenal kak Takiyah , kak Siti and Ms Law. before nih just cakap through fone je bila ada stok xbetul ke hape . hikhik. maaf lah ahkak2 sekalian, iols ni memang pemalu klu awal2..ce kenai bagi lama sikit, non stop talking kot.. hurm ,aku nak benti keja dah . gaji utk bulan Ogos kali ni just rm 200 ++ je  sebab keja sampai tengah bulan je., xpalah janji dapat . hikhik.mesti rindu nanti . sob sob :p ok bye !Assalamualaikum !


No comments: