Sunday, August 19, 2012

Selamat Hari Raya ! :)

 woot woot . harini hari rayaaaaa ! yeye ! haha. padahal takdak feeling sangat pon.  okay lah, niat nak but short entry ja neh . so, Assalamulaikum semua yang mengenali diri ini. di kesempatan ini , saya/aku/gua nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Sori kalau terkutuk , terbuat anda sakit hati, ter apa lagi haa? ah, apa2lah uyang ter ter ni semua . sory nah wehhh. my bad . yang tak 'ter' pon sory jugak nahh. haha. klu ;"ter" tu xsengaja and yang tak "ter" tu memang sengaja buat salah ahh kan. haha. big thanks dekat kengkawan yang wish through sms and fb . sory eh kalau aku ter-lupa nak wish kat hampa2. jangan kecik hati pulakk . ekceli banyak no kengkawan hilang ni. memang aku ni selalu je bagi no uols hilangkannn? haha. oh yea, jemputlah mai umah raya ke-3 ni. insyaALLAH, plan nak buat makan2 sikit utk my friend and my sister's friend :) so, Selamat Hari Raya . Mai la duit raya :P weehee :) Assalamualaikum !

No comments: