Friday, August 17, 2012

3 months ♥

Assalamualaikum :) Selamat hari Jumaat . Jumaat TERAKHIR dibulan ramdhan dah ni. subahannallah :') Amchamner puasa ? berapa hari tinggal bagi yang lelaki ni ? kalau tak tinggal ,Alhamdulillah, boleh jadi calon suami yang baik ni , insyaAllah, kalau tinggal , masyaAllah . lu pikir lah sendiri.perempuan dikecuali kan eh. hehe. eh ,awat tetiba cakap pasai calon suami pulak neh ?haha. puihh.


6May - 16Ogos . its about 3months peeps ! wuyooo ! xpercaya? tolonglah percaya !haha . Akhirnyaa, tamat lah sudah aku berkerja dekat kedai buku Pustaka Union kat simpang tiga tu kelmarin. sedih weyyy . sobs sobsss . ni pun dah start rindu rindu dah ne . achaner tuu ? hehe :p tolong jangan cari gua lagi ehh ? haha. konfem lepas ni mesti ada orang tanya aku p mana en en . puihh. haha ;D sebab beberapa  orang je yang taw aku nak benti . si gedik tak taw pun. btw, dia sangat sibuk kot lately . kalau dia pergi kerja naik kereta memang jangan harap la nak dapat jumpa en . memang dia busy kerja sampai malam kot. wuyoo. duit raya banyak ah cemni. hikhik. but, sokay, hari rabu dah terjumpak dah . siap bengang2 lagi. takbleh blah vetol . hewhew :>



kelmarin hari last lah yang paling banyak keja, angkat buku2 Universiti hat berat2 tuh. bulan posa neh memang mencabar keimanan lah kan . sampai terhantuk kepala dekat simen tangga tu, sakit gila . naik bengong sekejap . hewhew. macam nak teriak pun ada. haha, tu lah, terlebih tinggi sangat en en .puihhla. haha. lepas ni tak bleh dengar nyanyian free dari pokcik2 kedai borong tu lah. harhar. Kak tu siap pesan suroh aku datang lagi kot lepas ni. heheh. insyaALLAH,pas raya before pergi Upsi  aku nak p melawat depa. lagipun dekat je ngan umah haa .okaylah, babai,Assalamualaikum :)

oh yea, selamat bercuti, selamat hari raya, yang nak balik kg tu, drive elok2 okay , take care ;)


No comments: