Thursday, July 12, 2012

dap dip dup...

di dalam dada ~
ewah, termenyanyi pulak ! Hai , Assalamualaikum =)

mesti faham apa maksud ni . taktaw nak cakap apa, macam macam dah aku mimpi, sampai demam dah ni . aku memang suka buwat terok. kepada yang seangkatan dengan aku, yang menunggu detik detik esok hari upu punya result keluarlah. apa aku cakap ni, aku pun xpaham. biarlah . jiwa kacau . tawakal. pasrah . tu je .  Allah knows the best ! INGAT TU ! Good Luck semua kawan kawan :)


#perlu ke sampai mimpi mimpi semua ? huh-,- tension aii .


3 comments:

Ulya said...

ulya makan coklat dari langkawi td , tp bukan atas perahu lah . coklat dtg dgn feri heheheh :D

dup dap dup dap *listen to my heartbeat* dgr takkkk ? :P

misluvcoklat said...

haha . sempat buat lawak lagi kann..
haha.
my hertbeat terlampau kuat smpai xdpt dgr heartbeat org lain dah.hihi :)

kocix! said...

wah nk dpt rizab upu eh..
gud luck lah ye!