Wednesday, June 27, 2012

#WW : zaman dahulu kala.

Hai , Assalamualaikum =)
Alahaii , internet manyiak seloww , hati manyiakk geramm woo! seghiyes ! kalau internet laju haa layan video tak hengatt kaauuu, sekarang , amekk kauuuu . so, biarlah guwa merapu sengsorang kat sini . hewhew =)


guwa godek guwa punya lappy, so guwa terjumpak ini gambow lah . gambow time wa kecik kecik dulu, eh kejap, guwa penah kecik ke? setahu guwa sejak azali guwa tak penah kecik , gemok je..hahaha..ini gambor time guwa muda dululah (okay terasa tua seminit) . eh, gambor time guwa baby dulu ada satu je yang guwa jumpak ? ohh,sentap. gambor kak aku manyiakk lah pulekk. mentanglah anak first.hewhew=)okaylah, WW lah sgt. dah banyak guwa merapu, layan je lahh .










yang mana satu guwa? hahah
hat dukung guwa itu sepupu guwa .










guwa sama kakak guwalah
guwa hat pakai tudung tieww.












kakak guwa dan guwalah
ada macam bunkface tak ? hewhew












bangcik,linda,guwa & eja,kakak guwa
ini masa guwa umor 4 tahun, guwa pergi teman kakak guwa pergi tadika. kahkah. rajinkan guwa ? lalala =D











SAPA NIE ??hakhak



guwa leww..eh, macam arnab lah pulek, nampak dua gigi guwa yang besar gedabak.hihi. gambar ni masa kat Cameron Highland .





ASSALAMUALAIKUMMMM =) babaii.


#THIS SATURDAY !!CANT WAIT :D *senyumsampaitelinga.

4 comments:

syazana.not.single said...

yg pakai tudung pink tu lu ka?
masyaAllah comel nak meninggal.
kalau nanti muka anak lu macam tu,
lu halo2 gua.
gua picit2 pp tu sampai meninggal.
geram nih. hakhakhak

ikhwan said...

comel kan lu kecik2 duluu ,,
okay, wa jatoh hati 5saat boleh ? hahah !

misluvcoklat said...

@mek syaz :
amboii nyahh, toknyang punya over aih..
haha...tak leh blah, insyaALLAH,
mau wa tak lupa lahh..
kehkeh xD

misluvcoklat said...

@ikhwan :
eh lu stalk blog guwa laaa...hahahasha!
eh, nak jatoh hati sesaat sudah,
nanti awek lu jeles mati guwa kena tarik tudung haa..hikhik =)