Friday, June 29, 2012

Hai GEDIK, saya rimas dengan awak -,-

Assalamualaikum.
tajuk pon dah gedik kan. hahah.sekarang , aku sangat sangat lah rimas dengan dia neh . GEDIK nak meninggal . haha.( syaz , wa pijam ayat 'meninggal' lu tu seminit.hikhik) si GEDIK ni bukan lah kawan sekerja aku . tapi dia dok gedik gedik depan kedaii aku kerja tuu !haihhh, rimasssssss tahu takk ?! janganlah dok gegeh sangattt !*buat muka mcm bwh ni .

tangan ke bahu mata ke atas \(*___*)/


dan paling aku rimas bila ada customer pun dia dok buat gedik ! malu aku dibuatnyaa . haih, gegeh sunggoh laaa .guwa harap lepasni si gedik tu tak gedik dah . please awak please please pleaseeeeeee *muka merayu .jangan lah dok gedik lagi nahhh, rimas lah guwaaa rimasssss... taw dakkk! apapun guwa harap si GEDIK nih takkan jadi 'pelakon utama' dalam blog aku sudah  lah lepas nihh..hahah.. mintak simpang noksss *muntah .


YEY! sabtu-day ni guwa dapat gaji ke-dua ! YAHOOO! Google Chrome. eh ! hikhik. haruslah eksaited untuk dapat gaji ye dop ? ! apapun , bulan ni aku tak ambil cuti pun. yess , so kiranya gaji penuh lah. bahagia bahagia. hikhik =) okaylah, babaiiiiiii. Assalamualaikum =)





2 comments:

syazana.not.single said...

mcm bengong ja wa nak komen tp dok p tekan kat makan coklat atas perahu tu. patut x muncul2. haha.

yahoo !!! gaji lu nak masuk. *angkat2 kening sambil senyum nakal*

Shafiqah Rashid said...

haha.lu memey.

eh apa apa?
wa tak ngerti dong..hikhik.