Wednesday, May 2, 2012

tancing ngatt :'(

okay sedih , tacing gilaa tak ley blah kowt.
kalau setiap malam cemni , seploh kotak tisu pun boleh habis tahuu?
harhar .
tak boleh blah pon hadoo.
hewhew :'3
perempuan menangis not a big issue right ?
that normal , but when a men cry ?
that so sweet . haha.
oke tak dak kena mengena :p
tak larat nak nangis dah malam ni :'(
thanks awakk sebab berjaya buat saya menangis ,
lama tak nangis rindu pulak nak nangis.hahaha :pp
eh eh , saya menangis bukan sebab sapa sapa
tapi kan tapi kan...hehe...
sebab dia , SR <3
Shah Ruckhan lerrr ...hahaha
saya tengok kabhi kushi kabhi gham je pong,..
hat tu rasa macam  nak guling2 ja gelak.hahaha:))
kak wa kat sebelah tanya , apa kes dowh teriak ? citer je pong.
yelahhh,citer je pong , tapi sedih taww dakk?
haha, 
citer ni dah lama tapi sebab taktaw nak buat apa, so layan je lahh .
oke sakit kepala teriak lebih sangat..haha
malam esok nak layan citer apa pulak tah ? hihi.
okay lah , byeee <3



3 comments:

AdilaAzmir™ said...

first tengok mmg sedih lah. tp dah tengok byk byk kali. tak sedih dah. hahaha

AdilaAzmir™ said...

first time tengok sedih lah. tp dah tengok banyak banyak kali, takde dah. haha

misluvcoklat said...

haha, sya lama tak tengok.
kali ni hayati betul2.
dat y tacing gler..
hee~ :D