Saturday, May 5, 2012

random .




Assalamuailaikum, Haiii !!!!
saya rindu awak ,,kbyeee :p
harhar :D


Hello May , please be nice to me yeah ? :) saya rasa bulan ni saya bz kot . 14 dan 15 May saya ada latihan kereta . yeah, saya tak dapat dapat lagi lesen P . please, doakan saya cepat2 lulus jpj :'( hahaha. anda jangan gelak,, biar saya jer yang gelak..hewhew :3 16 May , test jpj for the 2nd time, BARU second. harhar. takpayah nak baru sangat . hopefully for the last time , aminn :)



SAYA DAPAT KERJA . Alhamdulillah. woot woot . hehe ^^ kerja dekat kedai buku je ponn. nak cari saya pergilah terjah kedai buku sekitar negeri perlis. harhar :p Ahad ni baru start , takut ,eksaited suma ada . hewhew. gaji tak mahal sangat . tapi sesuailah tak mahal pun, kerja start pukol 10.30 -5.15 ja. bangun lewat boleh lagi..daripada bela lemak kat rumah , baik aku kerja sementara nak tunggu masuk U, ye dokk? hihi. duit pun dapat . hat tu yang pentingg ye dok? :D




JPJ. hewhew. tadi pergi JPJ utk confirm kan lesen P aku , sumpah malu nak tunjuk lesen p aku..harhar,.sapa pernah tengok lesen aku mesti tahu pasai pa kan ?  pegawai tu tanya, awat adik , lesen masuk mesin basuh ka ? harhar. bukan setakat mesin basuhh , ayaq bah suma masuk aihh..hikhik .


NEW LOOK . yeah, blog aku takdak lah new look yang ketara , aku just tukar header jerr..heheh..lama tak pkai photoshop, oleh sebab yang demikian , saya pun buat lah header baru. siap ada "twin" lagi..harhar. takleh blah. okay lah..bahbaii <3



# plan saya hancoq , saya kena mula dari awai balik. hmm :'/
#dua hari jumpak orang muka macam dia tu =.=
#nak pakai braces tapi takut jumpak dentist, acano ? :|

No comments: