Wednesday, February 1, 2012

#5: dont judge a book by its cover .




biaq muka rock , janji dalam hati ada wonderland !
hikhik memang ada kan ?
aku pun ada seorang kawan macam ni,
serius aku terkejut bila tgok dia beli buku resipi memasak.
dia cakap dia memang suka release tension dgn memasak,
dalam henset dia sebelum aku cek , aku bajet mmg pnuh lagu rock2 ler,
tut tut , lagu jiwang seratusduaploh persen. layan jiwang rupanya.ahah~
muka brutal tak semesti perangai pun brutal kan ? ahah~

p/s : entry ini diautopostkan . trismas.

18 comments:

kocix! said...

hahahaha..klaka la ang citer!
tp yg memasak uh yg aku xleh tahan. bagus nye mamat uh..

Cik Yatt said...

dont just a people by they face..ahaha

misluvcoklat said...

@kocix :
ahaha . tahu xper =D

misluvcoklat said...

@cik Yatt :
ahaha , betul! kekadang muka mcm pecah rumah .
tapi baik benaww
sopan santun gituuu:D

Akim Iqbal said...

tudia aihh. haahahaha

si kiut lavender said...

macam boboi cakap ;ala..tomey tomey..haha..:D

misluvcoklat said...

Akim : haha! Awat aih :D

SkL: ahaha ! Terbayekk :)

Jue said...

kan!! nak wat camne weh..mmg ramai suka judge the book by the cover =)

misluvcoklat said...

jyeah !
taw xpa .
kkdg pun ak cemtu gak.
hikhik

beLLa said...

hehe. nice dear. jgn tgk luaran org n terus judge kan :)

Fara said...

Zaman skg tgk luaran sja tak ckup :D Yg kena hati2 sma org yg muka baik tp hati jahat ಠ_ಠ

misluvcoklat said...

@beLLa:
hikhik. jyeah ! =)

@fara:
hat ni setuju sgt!tahu xpew lerr =D

Fatin Syafiqa Anuar said...

haha. setailo gila.

myra azraff said...

don't judge a book by it's cover..tapi manusia bukan buku..kita x boleh bace mereka..hehe:)

misluvcoklat said...

@sis fatin syafiqa :
haha , setailo sekilo . hikhik.

@myra azraff: hikhik.
betul gak eh.

merahitujambu said...

ahahaha..comel je.sy suka laki cmni..XD

misluvcoklat said...

@merah itu jambu :
*wink2. kan ? :)tp xmaw ah mka brutal ngat. kehkeh.

O CIKTEDDY said...

muahaha..tomeynya org cmtu..huhu