Tuesday, January 24, 2012

#1 : Kau terok ke aku terok ?

situasi: selepas dapat result exam ,


pernah alami situasi cemni ?
mana satu watak uols , yg dpt 99% or 1 % tu ?
cepat cakap ? ahah ~
aku pernah jer lalui situasi cemni , 
and aku opkoz ah watak yg 1% tu , hikhik .
macam tak leh blah la pulak kan ?
dapat result gempak tahap tapi still cakap terok terok terok !
tak reti bersyukur ker ?
nanti dapat terok betul baru hiangpa tiaw !
then lagi takboleh blah 
 bila orang dpt lagi terok daripada mereka boleh pulak mereka cakap OK ? 

-__________-
tak paham aku . hewhew :3
and jawapan utk tittle akuu, Kau terok ke aku terok?
jawapan dia , duadua terok . kan? ahah~
kbai .





15 comments:

Azekzk said...

do the best. Yg paling penting adalah ilmunya. Kdg2 org cemerlang bila nk diaplikasikan x tahu sebab blajar cuma kerana exam bukan nk ilmu.

misluvcoklat said...

serius setuju banget !
dorg byk mghfl jer .
janji A :)

ZiErWa zAiNaL said...

hehe.. dpt yg ok still x puas hati kn?sentiasa nk yg terbaik smpai lupe ada juga yg tidk bernasib baik.. teringt cerita 3idiot..=) byk pengajrn dr cerita tu..

misluvcoklat said...

kan ? hehe.
eh 3idiot ?
wuu,sy xtgok lg dan tringin gila nk tgok,
rmai cakap cter tu best :)

Original CikTeddy said...

dieorng saje nak sedapkan hati kita je tu..haha sob3

syafiqakarim said...

berjaya ada ilmu dan berjaya dengan aplikasi,lain whoaaa.hahah dan tak semua bole buat dua dlm satu.kehkeh

misluvcoklat said...

@cikTeddy:
hhaha. kan, myb kot :)

misluvcoklat said...

@syafiqakarim: haha, tahu xpe lah =)

ZiErWa zAiNaL said...

eh...ptt tgk..byk pengajarn yg blh diambil..nnt cte x syok pulak..hehe

shuha's diary said...

dorg yg dpt 99 tue kdg nk perfect sume, tang tue xkesah la kn. tp silap sket tue sbb die kata org dpt 1 tue oke dh. oke? hat tang tue la kompius seminit. -.-"

misluvcoklat said...

@zierwaZainal:
ehehe, xpe, xpyh citer , nanti cek nak tgokk.stg jd xsyok lak sbb dh tau jalan cerita.hehe.
tp pas matrik ler bru buleh layan mubie mubie neh. kna sabaq sat.
hikhik =)

misluvcoklat said...

@shuha's Diary:

tula , buleh lak p dok kata 1% tu oke ,
mgkin okelah sbb xdpt 0% kot no.
heheh XD

khairul said...

lawak btoi

Nurul Syazana Noorhijas said...

haha , yang saket hati nye tuh la . btw kite kene bersyukur and usaha lagi tau . :)

misluvcoklat said...

@khairul :
ahah ~ kan :)

@NurulSyazaba Noorhijas:
yeah, betul ! :D