Monday, November 7, 2011

Hari raya without baju raya.

Jyeah. How's ur raya? bagi aku ianya tak ubah seperti hari biasa tapi hari biasa yang special . bukan senang satu femly nak berkumpul kan . so conclusion, not bad . best jugak lahh . awwh~ (kenapa mesti ada awwh~take not, aku gedik dan over dan aku sedar diri.kcontinue :p)

today raya aku just pakai t-shirt jah. yela, nak beraya dengan daging je pun kan . heheh. ekceli dah iron baju raya, but my mom says pakai t-shirt pun dah oke, stg boleh tlong buat keja kat dapur. so, sebagai anak yang baik lagi baik, aku pun tak pakai lah baju raya and just pakai t-shirt. raya korban tahun ni advanced sikit sebab daging korban yang dipotong tu aku lah yang basuh. haha. takpenah aku dok buat pun raya2 before neh. dan konfem2 lah bersih kan. tengok lah sapa yang basuh. duit raya ? dapat jugak lah. mu dapat ? haha. boleh lah untuk topup seminggu . kbye.


peace yow ! >,<
peberet aii, nasi impit + kuah kacang = yummy!
makan meh .



 take note! daging yang AKU basuh:D
 sup. err,lapa pulakkk.
 masak apatah :D
 perot bakar .(euw)
makanan paling sedap. 

ada macam upin ipin tak ? hehe. kbye.

LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

No comments: