Saturday, November 12, 2011

al - Fatihah


sorry kawan aku tak dapat teman kan hang tadi .
aku just teman hang sekejap je kan .
aku mintak maaf tak dapat ikot hang p kuboq. 
aku taktaw nak p ngan sapa .
apapun hang sabaq dan tabah okey.
hang jangan down :')
hang nak SPM isnin ni .
lagipun hang still ada ayah , make him proud weyh.
aku taw , cakap memang senang kan .
aku pun taktawlah macamana keadaan aku kalau aku dok kat tempat hang .
MAK meninggal kot . MAK ! bukan makcik. tapi mak .
so hard right :'(
tapi tak pa weyh . ni semua dugaan.
ALLAH lebih sayangkan mak hang.
lagipun , setiap yang hidup pasti akan kembali kepada NYA kan?
hang sabaq okey kawan :')
Gud Luck SPM!

Ya Allah , 
Kau berikan kekuatan kepada sahabatku yang kehilangn ibu tersayang itu ya Allah . 
Kau redha kan lah hati dia dan tabahkan hati dia untuk hadapi dugaan ini ya Allah.
amin .

Al-Fatihah.

LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

2 comments:

ninazahar said...

al-fatihah, Allah lebih menyayangi

misluvcoklat said...

ya, thats true !
thks :')