Wednesday, September 14, 2011

serius kau sweet gila macam gula gula wey :D

A'ah kan,
bagi aku kau memang sweet gila .
yea, aku jadi stalker kau since aku berbloging .
untunglah kau ada orang jadi stalker .
HAHA.

tapi serius wey , aku pun taktaw lah salpa nak stalker dia,
padahal dia tak kenal aku dan aku tak kenal dia pun,
tapi penulisan dia aku suka .
dia tak hensem pun, tapi sweet laarr ,
antara ayat2 dia yang aku kata dia sweet is ,
jeng jeng jeng .
eh,bukan jeng jeng jeng tu ,
tapi yang ni :

dulu zaman aku nak ngorat awek aku,aku kene usha newsfeed nak tengok samada dia online atau tak.kalau ada dia approve fren request kat news feed aku,masa tulah aku message dia.tu skill gua guna dulu lah.dah jenis masing-masing tak online fb chat.
tu yang message kat fb boleh jadi beribu uh,sanggup bai gua tak tidor just nak message dia.nak mintak no tak berani.hahahha.semua tu dah setahun berlalu.hebat gak noob macam aku kan?

serius kau hebat , HAHA.
serius aku tertarik dengan ayat kaler merah tu ,
phewww ~

kenangan weh , diorang dah maju through fb kan .
tapi dulu through ym jer , fb takdak lagi !
HAHA .
jadi halimunan pon boleh dinampak kan ?
Hebak mu !
sampai subuh pon boleh dok ym lagi ,
tapi ending tergantung pulakk.
macam cerita melayu sekarang jugak ahh .


aku bukan tak paham, tapi saja wat tak paham .
HAHA.
taktaw sama da serius ataupun just gurauan,
takpaaa, i just take that just as gurauan , 
takpa,ALLAH rancang tu elok dah .

sehari dua memang rindu,
i admit that,'
tapi dah lamalama hati kering dah.HAHA
wey aku merepek pa ni ?

KBYE :D


LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

1 comment:

Anonymous said...

untunglaa ...