Saturday, September 17, 2011

Laa...Cremeria !

[matabarubanguntido.hahah]


Hello . 
Esokk dah balikk KMP . awat cepat sangat nie. okay takmau bawak balik lappy dah . Pspm dekat dah . paham ambik layeee . tadii pergi Alor Star , ada jugak budak KMP tersesat kat situ . ISH -,- !


ni aku tak suka balik rumah nieee,, aisehh, aku makan tak bentibenti weyhh. HAHA. terokk en ?tulahh, mak aku yang salah nii , masak sedap sangat , tercabar nafsu aku wey -_____- haha.


tadi lunch kat restoran apetah nama , omg, ada IKAN KELII , so meme pergh ahh , HAHA . febret aku leteww , serius aku tak jemu langsung makan ikan keli harihari . sedappnyaaa weyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy .
^_____________________^ haha.


dan fakta untuk harini , aku makan aiskrim seplohkiloooo . banyak betul aiskrim aku makan . memang menternak lemak betul la kan. ahlantak ! >,<

nyumnyum *taktawlah aiskrim ni nama gapo*:D

Yang ni sedapp . SERIOUS .

                   ekcelikan , aku taktaw nak cakap apa . HAHA. saja ja nak hapdet.KBYE .




LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

No comments: