Monday, September 19, 2011

kau tu dia ke ?

 morning !
semalam setelah aku menceritakan dan meminta pendapat kawan aku,
dia pun mengatakan kau tu dia ?
betul ke kau tu dia?
kan kan ? ni lerr persoalan akuu .
tension jugak.
tapi naluri aku kuat katakan kau tu dia .
SHIT kan ? yea..shit gila..aku dapat rasakan meme shit ahh.
demn la..
tapi kalau dia bukan kau, 6t aku fitnah pulakk.
aish..aku serba tak kena laaa.
suara kau, gaya kau, memang meyakinkan aku kau tu dia.
geram bila pikiaq ,
kau nak pe dari aku wey .
aku tak kacau idop kau pun kan ?
kan?
takpa lah,
aku harp kau takkan ganggu hidup aku lagii.
tapi kalau kau nak kawan dgn aku,
aku ok jer.
tapi buat cara elok elok ah.
dan perkara paling tenang dalam hidup aku sekarang is.
when im wake up , there is no miscall from you .
^_________^
kbye.





LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

No comments: