Tuesday, September 27, 2011

benda Gila apa ni ? !

*Talking to myself *
Pkahhh, tenangkan minda ,
jangan tension tension .
chill pleaseee ! 

HUH .
bila tengok soalan trigo , teruihh malas nak fikir ,
mana diri aku yang duluuuuu ...?
yang sanggup berusaha to get something ? 

Math ? My Fav sub .
but , maybeee itu dulu .
NOW , aku risau gila dengan subjek ni .
why why ?
tah , macam apatah =.=

PSPM around the corner .
satu pa harem tak study lagi .
tipu lah kalau tak risau .


dah tu , ada something yang menganggu minda ,
pelik , hairan , curiious,
pasaipa waktu nih jugak dia nak timbul .
memang celaru lah fikiran . 

Tetiba topik tu diingat semula .
T_____________T
dulu tak suka , benci !
tapi sekarang , rasa macam suka , tapi benci tu ada sikit terselit .
ohh, benda gila apa ni . 

p/s : aku rindu diri aku yang dulu , aku rindu duludulu .aku menyesal dgn benda dulu . GILA!

KBYE ! :')




LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

No comments: