Saturday, September 10, 2011

Apa reaksi aku bila final matrikulasi diawalkan seminggu ..? MUET aku ...

YEYEY! YEYEY! YEYEY ! 
* ala-ala kanakkanak ribena yang gedik gila 
PSPM diawalkan seminggu (!)
 alalala , sukanyewwww kiteww,
kiteww memang dah redy . 
*mata keatas tangan ke dada .

fuhhlapakkau ,
tengah basuh baju tetiba ada pengumuman,
satu blok bising ! haha.
seqonokkk sebab diawalkan seminggu . T_____T
terasa macam nak baling jer baju yg aku basuh tuh.

serious takot . serious risau.
ahh, study study study ,
4 flat boleh ke ? ahh, 3.5 above kira syukur lah . 
tapi boleh ke ?
ambik kepala , hentuk kat dinding ! haha .
takmau hancurkan harapan parents aku , tu je yg penting skrang .
insyaALLAH , 


ramai jugak friend aku yang cakap nak kua matriks ,
babeh , jangan tinggal daku la wey . hadoi :(

MUET !
omk , oh mak kauuuu,
ni satu lagi, bagi aku kentaq lutuit.
haha. dah check tarikh aku,
speaking test aku 11.10.11 
paham dak tak sampai sebulan lagi . 
omg , oh meme gila baq ang .
btw,
korang dah cek ?
nak cek boleh la pi kat sini >>link<<

kbye ,
sweet dream .

mood : in love with mr.pspm <3 


__DOAKAN AKU BERJAYA . AMIN_ 

LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

No comments: