Friday, August 19, 2011

Yeaayy ! Cuti RAYA dah bermula :D

BIG HELLO PEEPS !!!
yeaaaaaa!finally masa yang ditunggu tunggu dah tiba .
sampai pun hari ni wey . fuhhfuhhh..
syoknya cuti. dapat hilangkan tekanan study ! 
*gelakgulingulingmcmstdyhardsgtlakan! teehee :D
 2 minggu ja cuti, tapi oke lah dari SEMINGGU kan ? haha . 
wekk ! jangan jeles oke yang cuti SEMINGGU tuuu :p 
bersyukurlah sebab korang pon cuti jugak . 
bayangkan pakcikpakcik dan abangabang *ehemehem:p polis tuuu, 
ada yang kena kerja taww, kesian en :')

lecturer pun banyak bagi kuih raya ,
berbakul bakul baq angg !
kenyangg lah orang kata .
haha, bertimbun assignment wey !
tp xpa, "lex luuuu" hahah.
2 minggu sempat kot buat .

*change topik .

today ,19 Ogos genaplah dua tahun arwah chaq
(datuk) aku pergi meninggalkan kami semua.
semoga rohnya berada dikalangan orang yang beriman, aminn.
al fatihah .

okaylah,ekceli baju pon ak xpack lagik.hihi.
so,bye ,aku nak pack baju duluu satgi tak sempat pulakk.
jap lagi jet peribadi aku mai amik.hihi.
byeee ! :D

alahai, dah rinduuu kmp laa ! haha <-- ini memang takley blah laa kan =.=!
:D

LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

6 comments:

ishiko said...

yeayyy~

ila said...

wah best nya.
awal cutii kn

FYA PELANG! said...

ni msti kes da syg giler kmp en ? :) well. khidpn mtrix mmg best :)

misluvcoklat said...

@ishiko ;
hahah !
yeayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
bulih bangun lewat lewat :D

misluvcoklat said...

@ila :
cuti mesti lahh best ,
hee :D
yuo,cuti awal sebab skali ngn cuti midsem :)

misluvcoklat said...

@FYA : teehee !
sayang kot.
dan mmg best !
but pbljrn nya over lajuu .
huu..