Tuesday, August 2, 2011

UPS !


Big hello and assalamualaikum , 
aku menaip dalam keadaan separuh keciwa , just nak cakap harini first day aku duduki ups . 
teghase macam amik spm okay ? padahal 10 markah sahaja untuk keseluruhan . 
perkataan yang bulih keluar dari mulut aku is "demn" . 
and kalkulator, tengkiu sayanggg, kenapa time aku jawab soalan kemist jugak kau nak rosak ? 
ohh kenapa ? tapi takpaa, aku redha :') ini baru dugaan kecil dibulan mulia ini , 
tapi air mata terkeluarlah jugakk, tak tahann..
think positive , setiap yang berlku pasti ada hikmah , 
and see, hikmahnya harini aku boleh balik rumah, main dengan kucing kesayangan
 dan the most important is boleh berbuka puasa dengan femly . itu yang terbaikk.
 sekian , wasalam :) 

SELAMAT BERBUKA PUASA OKAYY ;) 




p/s : mood yang ke laut  ==' kthnx bai.


LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

2 comments:

Elin said...

kasihannye.. memang tak tersangka semua yang tak baik terjadi secara kebetulan.. Tak pe, sabar k.. =)

Shafiqah Rashid said...

serius tak sangka lgsung :')
huhu..
its okay.
thnx :)