Sunday, July 31, 2011

Hepy Ramadhan Ols ;D


BIG HELLO Peeps ..! waaaa..rindunyer nak berblog . heheh . sesungguhnya masa itu sangat lah mencemburui kita, so, tak boleh lah aku nak merapurapai . memandangkan esok dah nak berpuasa ,  takkan aku nak wish selamat hari raya kot kan ? memang tak laa. so, selamat berpuasa koranggg . INGAT ! buat amal banyak banyak taw dalam bulan ne , tahun depan kita taktaw lagi sempat ke tak untuk kita bertemu bulan ni kan ? =') so, selamat berpuasa and selamat memperbanyakkan amalan dibulan puasa ni . jangan lupa niat pulak okayy .


Lafaz Niat Puasa Untuk Sebulan
niat puasa sebulan
Sahaja aku berpuasa sebulan pada bulan Ramadan bagi tahun ini kerana Allah Taala




so, selamat berpuasa yaw .


:: to kengkawan yang nak ajak berbuka puasa tu sila buat temujanji dulu dengan aii okey, almaklum ler, jadual aii padat , ramai sangat nak berbukak dangan aii.. hahah :P


:: untung la korang yang boleh bebukak bersamasama femly . aku tak bulehh . rindu masakan makk ohh . 


:: rindu masa dulu . "wey , aku rindu kau, sumpah tak tipuuu ! "


::  minggu ni aku ups , wish me luck ! okay bye . salam .


EH, lupa nak tanya , korang dah beli baju raya ? aku nak cakap yang aku dah beli . baru jer tadi . bau kedai lagi . dua helai okay . dua helai jer  haha. puasa baru nak mula esok baju raya dah siap kan ? biasa lah tu der .haha. okay bye ;p


LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

10 comments:

Ezy Chiaki said...

selamat berpose!
=)

misluvcoklat said...

thnx cik ezy !
u too :D

♥ Jieha lu'lu ♥ said...

nice blog :)
salam ramadhan

Solihahazahar said...

doakan saye pose penuh tahun ni :D

misluvcoklat said...

jieha ; thnx dear ;)
u too !

misluvcoklat said...

solihah: hahah. amin.
gud luck dear ;D!

amirul ikhwan said...

selamat berpuasa adik .
eh, abg bli bju rya since taun lepas lgg tahuuu ! :p

Dea said...

lum beli agi... slmt berpuasa!!.:P

misluvcoklat said...

@mirul : cehceh. baju raya tahun lepas habaq la wey.
haha :P

misluvcoklat said...

@dea :
hahah.
cepat cepat.
nanti habis lak yg cntik cantik tuu..
hee :D
thnx yaw . slmt berpuasa too :)