Sunday, May 29, 2011

Tak Sabarnyer nak balik KMP (mata ke atas tangan ke dada XD) + Selamat tinggal Bulan May yang penuh dengan berita buruk :')

[sapa dapat cari aku dalam gambar ni, aku tabik springg kat hang pa..haha..petunjuk:aku dok bhg hurop P :D]

weeeheee~ Assalamualaikum korang ! lamanya tak blogwalking . maaaaaaaaaaf :( btw . terima kasih kepada yang sudi jenguk blog ni dan kepada yang follow juga... follow la lagi. hehehe :p

okeh, jap lagi dah nak balik kmp dah . sobs. ,macam nak dok umah jeaa..wuaaaa,..HAHAHA ! ayah aku asyik perli aku jer, "TU PUN ADIK NAK DOK JAUH LAGI ??" kehkeh. HAHA ! kann? tu pun nak dok jauh, ni baru dok ARAU jer. NOW , aku bersyukur gilaa lah dapat dekat, boleh balik rumah.. hehehe..rindu makk ayah aku weyy :p


minggu orientasi ? BEST kot. okelah, best ! tapi memang kena rushing lah . wey, hampa nak taw dak sakit tangan woo basuh baju . time basoh okay lagi lah. time nak perah baju tu haa,sakit tangan taww...<--eee, ngade betol ! hahaha XD herm, roomate aku semua okay, tapi salah sorg daripada kitorang kena pindah sebab kmp nak satu bilik empat orang jer . herm, dah kenal semua, tetiba nak kena pindah pulak .. xtawlah sapa yang nak pindah tu..huhu.. roomate aku ada yang dari kelate , kayhell, klang, and ada jugak dari perlis...hee~ tapi aku sorang jer lah yang original orang perlis. kehkeh. aku cakap perlis selamber jer, xtaw lah depa paham ke dak..hihi..oh ya, blok aku ngan blok syaz and man memang jaoh gilerr ahh,, wuuuu~ penat taw berjalan. dah la bilik aku tingkat tiga. fuhfuh lerr..huhu..eh,esok dah start kuliah, takot weyyy, aku amik modul 2 ,syaz and man amik modul tiga, ohh, terpisah lagi ..wuwwuwuw...dah lah tutoran lain lain kot..huhu.


okay, cukop lah pasai kmp tu, sekarang aku nak ucapkan selamat tinggal dekat bulan may ! seriusly,sepanjang bulan may ni kan, aku asyik dapat berita buruk jer setiap minggu dalam bulan may ni.

1. kucing aku hilang ,

2. kucing aku tu dijumpai mati ditepi jalan :(

3. adik ipar makngah aku kena simbah asid .

4. mak aku masuk hospital

5. hari jumaat baru baru ni, kami semua digemparkan dengan berita kematian ayah kawan aku, takziah untuk kawan aku tu,semoga dia sabar dengan dugaan ni, dan al fatihah untuk ayah dia..semoga roh ayah di berada di kalangan orang-orang yang beriman,,amin ...

see? lima berita buruk yang aku dapat sepanjang bulan lima ni. aku harap, bulan jun atau bulan enam nanti aku akan dapat enam puluh berita gembiraa...aminn =')


okaylah, nak bersiap balik kmp pulak. byebye..take care taw..assalamualaikum ;)



LOVE ; ♥ misluvcoklat ♥

2 comments:

amirul ikhwan said...

ngade :P

Athirrawr said...

kucing mati ??wuuuwuuu * nangis .. kesiannya .. tak boleh laa tgok kucing mati .. nak nangis :'(